密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 超急!港大同學會vs真道
樓主: Char
go

超急!港大同學會vs真道 [複製鏈接]

61#
發表於 07-7-25 10:19 |只看該作者
If the students are good and well trained, why didn't HKUGA accept them all to their Secondary section?  

Leaving some failure students to "traditional schools" is a ethnically wrong.  I remember our ex-leader said : "you are sometimes naive..."  this is true to believe the "one dragon" concept, it simply doesn't work to current education system.

62#
發表於 07-7-25 13:46 |只看該作者
每一間直資都有它的好處與壞處

陳守仁 - 哥哥的兒子今年升五年班, 評語此校英文都可以, 但中文程度差

優才 - 朋友的女兒升四年班, 評語此功課一般, 但中英文程度都OK

港大 - 自己的女兒升四年班, 三年班的功課和測驗比二年班多。但普通話比以上學校好

63#
發表於 07-7-25 13:54 |只看該作者
If the students are good and well trained, why didn't HKUGA accept them all to their Secondary section?  

The Batch 1 students are not the group I have mentioned. It would be fair to count those who have been admitted in past 3 ~ 4 years under the intense competition.

Whether those students can prove their competence, let us wait and see.

[ 本文章最後由 toystory 於 07-7-25 13:57 編輯 ]

64#
發表於 07-7-25 23:06 |只看該作者
唔好問一條龍點解唔係自已心目中

65#
發表於 07-7-26 09:00 |只看該作者
真道吾錯, 我有識小朋友讀真道, 佢地好"活",  st clare 比較
transdition, 若你小朋友比較被動, 我故st clare 適合D,

原文章由 Char 於 07-7-19 11:49 發表
今日港大同學會call offer 小女07/08 小一學位,之前真道、St Clare又收咗。本來諗住叠埋心水入真道,現在不知好唔好應承港大同學會。

小女專注力比較差,人慢熱、情緒又有時稍差和固執,雖然學 ...

66#
發表於 07-8-21 13:29 |只看該作者
我女今年在HKUGA讀小一,適應日當日有安排同幾位小二以上的家長見見面,問問題。他們個個都好樂意為學校付出時間,幫忙其他家長,因為覺得學校很好,而我總括他們最開心的是他們的子女在這校讀書後是對『學習有自發性的興趣』,這是很多家長都夢眛以求的,所以他們想做一點事來回饋學校。
無一所學校是適合所有小朋友及家長的期望的,如果覺得不適合,倒不如快快轉校,無謂大家都唔開心,讓番個位比真正懂得欣賞這所學校的小朋友及家長吧!
看到這些偏激的回應後,我只是慶幸那這所學校可以少了一個麻煩的家長!
Sibylla of Greek - Prophetess Sibylla of Jerusalem - a queen Sibylla of Lusignan - a princess Sibylla of Anjou - a countess 168 Sibylla - an asteroid

醒目開學勳章 王國長老

67#
發表於 07-8-21 14:13 |只看該作者
其實每個家長對"教育"期望唔同, 好似有d傳統名校, 成績係好好, 不過我覺得, 除左academic野, 人生仲有好多其他方面需要秉顧, 所以, 各人有各人揀學校criteria, 一d都唔奇
不過對於hkuga"一條龍"而唔100%俾學校直升, 而反覆俾人咬住唔放, 我真係覺得啼笑皆非, hkuga家長都未出聲, 其他人嘈咩鬼! 邊間直資一條龍敢話自己100%直升? 間間都要到達基本要求架啦! 仲有人話留意到學校無公佈果d升唔到既學生去左邊, 講到黑箱作業咁, 真係唔知好嬲定好笑........如果學校唔俾你個小朋友直升, 你仲會唔會填佢d questionnaire交代去向丫!? 就算有交代, 你仲想唔想學校公開post晒出黎俾人知丫?!
原文章由 Sibylla 於 07-8-21 01:29 PM 發表
我女今年在HKUGA讀小一,適應日當日有安排同幾位小二以上的家長見見面,問問題。他們個個都好樂意為學校付出時間,幫忙其他家長,因為覺得學校很好,而我總括他們最開心的是他們的子女在這校讀書後是對『學習有 ...

68#
發表於 07-8-21 14:47 |只看該作者
This is only my personal feeling towards the 2 principals .

After attending the P1 seminar last week, I think Principal Yam is not good at "selling". HKUGA is a good school, all the kids we meet (those lovely guides), who are quite confident in front of the crowds, the students artworks on the wall and on bulletin boards are very impressive...... but she seems too weak in convincing or telling people how good the school is. (I was quite disappointed). I do believe she and all the HKUGA teachers have heart in doing all round education but she seems not tough enough to lead the team.

Principal Yau in Logos, he is a good sales person, from the saminar, you will know what is the vision of the school, the course features, the qualification of the teachers, the standard of their students ..

69#
發表於 07-8-21 14:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

醒目開學勳章 王國長老

70#
發表於 07-8-21 15:09 |只看該作者
我唔知你講果d學校係點安排學校直升, 不過中英數合格係基本要求掛? 有一條龍中學唔等於恰埋對眼就咁俾d學生升晒上去, that's all i want to say, and that's fair enough!!
至於你講活動教學, 我都想講下, 你quote既名校之中, 有間都話自己係活動教學, 佢話no exam tim! 不過全部"比賽", "遊戲"都計落總成績咁解之嘛! 呢d咪正正式式"it leads to unavoidable intense tests or exams pressure"啦! 點解你唔去challenge一下?!
"Only including some projects works and using some worksheets during the class could not be said to have real activity-based education " 你係hkuga家長嗎? 你認識幾多佢地上課形式? 除左projects+worksheet, 你又知幾多?

71#
發表於 07-8-22 19:03 |只看該作者
一條龍?好多傳統self-claimed一條龍名校每年都收十個八個外來"考第一生",呢D學位邊到嚟?唔通係個校長自己嗬出嚟?定係小一已經留定位?大家心知肚明。我以前番學,年年都少咗D舊同學,換左幾張新面孔。細個讀書唔明,大咗就知道你唔達標學校係要你走嘅(直接或間接方法)。正如你考咗入史丹福、哈佛、牛津都唔保證畢倒業。所以唔好浪費時間去研究"一條龍"嘅定義,幫吓小朋友達標最實際!

72#
發表於 07-8-23 10:32 |只看該作者
CSCHILD,  totally agreed your view.

醒目開學勳章 王國長老

73#
發表於 07-8-23 13:25 |只看該作者
CSCHILD, 好在仲有d明事理既家長.....現實係咁架啦.........

newdingdong, 我都覺得, 任校長唔係一個太識sell野既人(其他hkuga家長見到唔好怪我呀.....), 佢唔似以前gloria校長, 或者林副校咁口若懸河, 不過任校長好熱愛學校, 亦好努力工作, 與staff之間相處亦好和洽..........我有次夜晚返學校上d家長course, overrun到成11點, 校長無端端彈出黎, 嚇左我一跳! 家校會d人話, 成日都見到佢做到咁夜, 真係好勤力呢!
原文章由 newdingdong 於 07-8-23 10:32 AM 發表
CSCHILD,  totally agreed your view.

74#
發表於 07-8-23 13:55 |只看該作者

你最後選擇左HKUGA or St Joseph ?

原文章由 hyalau 於 07-7-19 15:59 發表
Hi Char,

I got the same situation with you.  HKUGA call me today to give an offer to my son.  But my son already got a sit in St. Joseph (Wan Chai).  We are still thinking now whether to chang ...

Hi hyalau,

請問你最後選擇左HKUGA or St Joseph ?

75#
發表於 07-8-23 18:56 |只看該作者
原文章由 newdingdong 於 07-8-21 14:47 發表
This is only my personal feeling towards the 2 principals .

After attending the P1 seminar last week, I think Principal Yam is not good at "selling". HKUGA is a good school, all the kids we m ...

Don't be disappointed. 我都有去上周個 P1 seminar. 其實我地家長最需要嘅係 Good Partner,唔係 Good Promotor。記得去年參加小一簡介會嘅時侯,任校長回答咗我一個公開問題,佢給出嘅答案,就係自己心目中已存在的唯一model answer,自此我覺得校長同自己思路好接近,所以好信任佢,呢個亦係我最終選呢間學校嘅原因之一。其實任何嘢都有機會成本,如果學校花多D資源去Promote自己,其它方面就會付代價。我覺得我哋港同家長最緊要做好自己,貫切學校目標。要放下面子,人哋惦批評,唯有用時間去証明,爭駁係冇用嘅!
‹ 上一主題|下一主題