搜索
教育王國 討論區 海外留學 傾下==> 有冇人後悔到外國留學或移民 ...
樓主: mickeyproperty
go

傾下==> 有冇人後悔到外國留學或移民 [複製鏈接]

21#
發表於 08-2-3 18:53 |只看該作者
Nillie_Mami,

你屋企人係HK or US? 我屋企人(Dad, Mum, sisters & brother)係香港,遲D我同老公&囝囝去NZ 住,我唯一唔捨得HK的,就係我的屋企人。

usbaby,
HK 係一個多姿多彩的社會,我以前放工,又shopping又唱K,又dinner outside好happy。香港係一個好地方 ONLY IF 你有錢。有錢可以個個week食buffet,買新衫新電話,又有好多好grand 的restaurants。不過…其實好多香港人日日做到9-10pm先放工,屋貴車又貴。表面好好其實生活得好辛苦。

其實我都好鐘意香港的繁華,不過係HK生活,付出的代價好大。

22#
發表於 08-2-3 23:19 |只看該作者
L.squirrel,
我自已全家人就喺HK, 哥哥同亞嫂都移民咗去HK (they were in UK).. 我又係有一個bro,1個sis, 我自己喺中間, so 我變得獨立... 95年已寄宿(nursing school), so 我就唔會太過黏實家人.. 係開頭去sydney 讀書有homesick, 但爸爸話佢冇迫我出國, 條路係我自己揀... 有homesick係我唔mature (當時我已21-22歲), so 我同自己講, 我要tough啲, 如果你見到我真人.. 你會知我係嗰啲"鄰家小女孩...daddy's girl"look嘅人..
Homestay Daddy&Mommy 真係我嘅英文啓蒙老師.. 我亦喺佢哋喥學識點開始自己住嘅skill.. 搭車, 買groceries, 交bills, 點揀租屋...

如果有能力, 應送子女出國讀大學...(中學生, 自制能力較差, 易學壞) although, 我係半工讀, 放學要去nursing home 幫老人家餵飯, 換片.. weekend 去老人院幫老人家沖澡, 剪頭髮.. or 出china town 做cash job.. 自己揾, 自己用.. 每一毫子都有血有汗呢...
但我都好俾心機讀書.. 因為我知我冇extra saving 去repeat a whole year 呢..
原文章由 L.Squirrel 於 08-2-3 05:53 AM 發表
Nillie_Mami,

你屋企人係HK or US? 我屋企人(Dad, Mum, sisters & brother)係香港,遲D我同老公&囝囝去NZ 住,我唯一唔捨得HK的,就係我的屋企人。

usbaby,
HK 係一個多姿多彩的社會,我以前放工,又shopping又唱K,又dinner o ...

[ 本文章最後由 Nillie_Mami 於 08-2-3 10:23 編輯 ]

23#
發表於 08-2-4 00:25 |只看該作者
我覺得你地真係好叻~ 我係全家最細 所以咩都ng識

24#
發表於 08-2-4 10:35 |只看該作者
我想請問去美國讀書好﹐還是澳洲或紐西蘭好呢
美國有親人(姐弟關係)幫我一家搞移民(其實真係為個仔)請問有無人一様要多久才申請到呢
唔知澳或紐無親人﹐自己申請會唔會好難呢? (我不是有錢人)
唔該

25#
發表於 08-2-4 15:16 |只看該作者
好奇問問各位,
其實到海外留學是否真的比本地好?
如果我看的是學業水平,e.g.大學課程深淺,
而不是壓力、獨立能力呢?

26#
發表於 08-2-4 23:36 |只看該作者
原文章由 Irene_BB 於 08-2-4 10:35 發表
我想請問去美國讀書好﹐還是澳洲或紐西蘭好呢
美國有親人(姐弟關係)幫我一家搞移民(其實真係為個仔)請問有無人一様要多久才申請到呢
唔知澳或紐無親人﹐自己申請會唔會好難呢? (我不是有錢人)
唔該:mrgr ...

I think my case is the same as yours.  My sister is US citizen and she applied my family (me, hubby & my kid) to be US residents 3 years ago.  My sister said that the application will be approved around 12 years.

27#
發表於 08-2-5 01:09 |只看該作者
Nillie_Mami,

你好呀. 我去過美國媽咪會o個邊 D 睇過, 你地成日都有聚會好開心呀, 但我兩邊都唔係, 我住係中西部, 係一個冇乜 HK 人住既地方, 呢度好鄉下冇乜娛樂, 所以我覺得生活好乏味就係咁解, 得閒我會多 D 去個度 chat 下, 多謝你話我知有個咁既留言版.

L. Squirrel,

係呀, 我真係好懷念以前係 HK 返工放工既日子, 差唔多每日放工後就諗約乜野朋友去邊度玩邊度食飯, 真係好開心架, D 野又新又追得上潮流又靚, 所以我真係好鐘意呢個地方, 成日都想回流返 HK 住.

28#
發表於 08-2-5 03:05 |只看該作者
yan_cheng, irene,
因為離晒題.. 有關移民美國.. 請click the link below, 我喺移民監forum答你哋喇..
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=923052&extra=page%3D1

原文章由 Yau_Cheung 於 08-2-4 10:36 AM 發表
I think my case is the same as yours.  My sister is US citizen and she applied my family (me, hubby & my kid) to be US residents 3 years ago.  My sister said that the application will be approved ar ...

29#
發表於 08-2-5 03:43 |只看該作者
I_sister,
opps.. writing broad doesn't work
hum.. I would say.. the academy level will be almost the same.. (but just keep it in mind).. For English level entry level  not as good as overseas student.. to enter the university in hk.. they only need about IELTS 5.5 to 6, but in Melbourne, Australia, or in New York, USA (I am so sorry.. I only know the english level in this 2 cities of these 2 countries), they requested IELTS 7.
this is the different.
Did you read the Hong Kong ming pao news a few days ago.. about the chinese (mother tongue)high school and the English teaching school.. the rate to get into University is 100:22.. people with poor English level may almost say GOODBYE to all those High Academic level job such as Doctor or lawyer.. I certainly know that.. that news is just a research.. but, will you let your child to take that risk?
Kids with good native English speaking skill.. promte to have better career.
Other than that, I believe that academic level will be the same.
原文章由 I_sister 於 08-2-4 02:16 AM 發表
好奇問問各位,
其實到海外留學是否真的比本地好?
如果我看的是學業水平,e.g.大學課程深淺,
而不是壓力、獨立能力呢?

30#
發表於 08-2-5 04:19 |只看該作者
usbaby,
I am agree with Squirrel, I love the night live in HK. but it is not a good place to live. I know that I can not provide the same living standard for my children to live in hk, therefore, I chose to stay in US.
Actually, we got a lot of moms in IL, texas.. you might meet some friends.. ^O^
原文章由 usbaby 於 08-2-4 12:09 PM 發表
Nillie_Mami,

你好呀. 我去過美國媽咪會o個邊 D 睇過, 你地成日都有聚會好開心呀, 但我兩邊都唔係, 我住係中西部, 係一個冇乜 HK 人住既地方, 呢度好鄉下冇乜娛樂, 所以我覺得生活好乏味就係咁解, 得閒我會多 D 去 ...

31#
發表於 08-2-5 04:30 |只看該作者
virgokaren,
I did not try any broading overseas.. but about the homestay, it is a quite pleasure experience and an easy way to learn English from daily lives..
原文章由 virgokaren 於 08-1-30 02:20 PM 發表
我仲想知道你們去外國讀書係讀
broading school or homestay?
分享下優劣。

32#
發表於 08-2-5 08:30 |只看該作者
"一d都冇後悔當年到美國讀書! 我真係好感激父母在不是富裕的情況下都讓我出國。我相信如我沒有出國我的際遇會好唔同。" - totally agree. :)

After I had finished Form 6 in HK, I went to the US for college. I lived in dorm (not in homestay/host family) for my whole undergrad program. I think I adapted to the college/US life pretty well and I wasn't homesick. All the schoolwork and part time (worked in school libarary/computer labs) job make me busy and no time to be "homesick". :D I guess "stay with host family" maybe better for those younger overseas students (e.g. high school kids). I live in dorm and interact with local American and other international students and it's a good way for me to learn the local culture as well (maybe less "family-oriented" compare to those stay with the host family) but I can know more people and make friends. Also more freedom as well. :)

To me, I think I like to live in dorm. Also, it's more convenient for me to go to school etc and I don't need a car.

[ 本文章最後由 bunnymonkey 於 08-2-6 16:33 編輯 ]

33#
發表於 08-2-6 05:43 |只看該作者
my final year, I lived in the dom as well, because I have all my clinical placement in different states and countries.. so, it will be easier for me to live in the dom.
The period I lived in dom.. wasn't bad.. do not need to worry about bills, the best internet connection. about driving.. I can't skip because I need to go on my clinical placement early at 6am in the morning. they got the parking lot for me.
but I would say.. even I lived in the master lounge (which for master and mature students --should be quiet).. but.. still ... not as quiet as I live outside.. if you got a noisy roommate next to you.. that is a night mare.
some doms for mix gender.. so boys and girls live inside the dom.. but in single room (the one I lived).
Kitchen needs to be share.. once you used to live outside to have your own space.. that is quite inconveinence.. but I got no choice.. as I need to go to syndey for 4 weeks placement, went back to hk for another research placement for 4 weeks. the only option for me.. was staying in the dom.. they hold the room for me for those period I was away.. that is pretty cool.
I don't really have time to gather with other room mates, as my studies was really busy.. plus I have my part time job in nursing home and china town chinese supermarket.. I didn't really spend time with them.. on the other hand.. I have all my Hong Kong friends who studies in Melbourne U, RMIT, etc.. so.. I went to my friends' home and cooked for them once a while. or go to my classmates' home and have a sleepover with my Australian friends...

broading school 適合中, 小學生.. 因為佢哋未有能力自理/同manage finance.
大學宿舍啱啲有適量英語能力嘅學生
homestay.. 適合要學英文嘅人多啲(多適合有自理能力嘅... 因為要take care自己之餘.. 要通常share housework嘅)中小學生...就要監護... 好多homestay 都唔想背付呢個責任呢

[ 本文章最後由 Nillie_Mami 於 08-2-7 22:16 編輯 ]

34#
發表於 08-2-21 20:29 |只看該作者
原文章由 Nillie_Mami 於 08-2-4 01:19 發表
L.squirrel,
我自已全家人就喺HK, 哥哥同亞嫂都移民咗去HK (they were in UK).. 我又係有一個bro,1個sis, 我自己喺中間, so 我變得獨立... 95年已寄宿(nursing school), so 我就唔會太過黏實家人.. 係開頭去sydney  ...

我同你既CASE差唔多﹐我都係半讀生﹐中五畢業揾左幾年錢﹐就過左澳洲CANBERRA讀左幾年﹐之後識埋我老公之後﹐一畢業就結婚生仔﹐係CANBERRA定左居。
未識我老公之前個幾年﹐真係好。。好。。好後悔過左去讀書﹐因為個幾年真係好辛苦咁過﹐每次提返起我超想喊。
我初初係住D所謂既遠親屋企﹐但係過既生活比住HOMESTAY仲慘﹗$$就同homestay一樣咁多﹐但食呀住呀﹐仲比homestay差﹐最慘係要睇人面色﹐天黑6點前一定要返屋企﹐5比出夜街﹐5係冇飯食﹐唔理乜理由﹐所以成日冇飯食﹐頭1年就係咁過。第2年d英文學好左﹐搬左出黎住﹐但手頭上d$$5多﹐所以揾左幾份餐館工﹐一個星期返7晚﹐中午5需要返學既時候就返工。溫書做工課都係特放break或收工個時做。個時咁辛苦﹐真係有諗過放棄返hk﹐但又唔想比人地睇死﹐所以都迫住過左幾年咁既日字。

[ 本文章最後由 VBma 於 08-2-21 22:31 編輯 ]

35#
發表於 08-2-21 20:49 |只看該作者
仲記得有一年病左成個星期﹐冇收入成個星期呀﹐而且就快要交學費﹐d housemate剛剛放short break返左hk﹐成個冰櫃冇曬野食﹐得返d egg﹐咁就食左成個星期egg炒飯。
好彩後黎識左我老公﹐佢一家人對我都好好﹐特別係99。而家我有個幸福既家﹐可愛既一對仔女﹐所以冇後悔當初留學既決定。

[ 本文章最後由 VBma 於 08-2-22 16:34 編輯 ]

36#
發表於 08-2-21 21:00 |只看該作者
原文章由 usbaby 於 08-2-5 03:09 發表
係呀, 我真係好懷念以前係 HK 返工放工既日子, 差唔多每日放工後就諗約乜野朋友去邊度玩邊度食飯, 真係好開心架, D 野又新又追得上潮流又靚, 所以我真係好鐘意呢個地方, 成日都想回流返 HK 住...

我曾經都好懷念以前係hk既日字﹐不過當我返左幾次hk之後﹐就已經十分唔適應﹐空氣差﹐人太多﹐我己經out左﹐返到hk揾返以前d朋友出黎玩都揾唔反topic,唱k又識d新歌﹐朋友出多黎一兩次就唔會想同你出黎﹐所以hk真係適合9唔9先返去一次既地方。

37#
發表於 08-2-22 02:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

38#
發表於 08-2-22 09:20 |只看該作者
VBma,
我當年係好辛苦, 但我好興幸我挨過咗, 個人大咗, 成熟咗, 除咗照顧自己ok, 仲可以兼顧別人. 如果我當年冇出國, 我唔會有今日.. 我只會係一隻井底之蛙.. 仲要係要人照顧嗰隻呢..
你而家挨過, 咪會更珍惜而家有嘅一切, 當年嘅"辛苦", 係今日的"得著"呢..
我都係乳牛媽咪... 仔仔14個月大lu... 唔知幾時, 佢會say "No" to me, 唔要BF, 好似家姐咁呢..?
你打算餵幾耐呀??
原文章由 VBma 於 08-2-21 07:29 AM 發表

我同你既CASE差唔多﹐我都係半讀生﹐中五畢業揾左幾年錢﹐就過左澳洲CANBERRA讀左幾年﹐之後識埋我老公之後﹐一畢業就結婚生仔﹐係CANBERRA定左居。
未識我老公之前個幾年﹐真係好。。好。。好後悔過左去讀書﹐因為個幾年真係好辛苦 ...

39#
發表於 08-2-22 21:39 |只看該作者
原文章由 Nillie_Mami 於 08-2-22 11:20 發表
VBma,
我當年係好辛苦, 但我好興幸我挨過咗, 個人大咗, 成熟咗, 除咗照顧自己ok, 仲可以兼顧別人. 如果我當年冇出國, 我唔會有今日.. 我只會係一隻井底之蛙.. 仲要係要人照顧嗰隻呢..
你而家挨過, 咪會更珍惜而家有 ...

你打算餵幾耐呀??

咁我都興幸我都挨過左,而且揾到個好老公﹐雖然生活有D悶﹐但好過以前一個人.
我仔仔剛剛先4個月,我打算餵到1yrs old﹐因為仔仔1yrs old 我地一家打算返HK旅行,餵人奶好似唔方便﹐SO打算1 yrs old 同佢介左去.
我大女就5係餵人奶,餵左一個月就放棄左.

40#
發表於 08-2-24 08:53 |只看該作者
VBma,
你好勇敢呀.... 我冇"吉屎--guts" 帶住"打不死1號Amanda日2號Gabriel 上飛機返HK, 我知我攪佢哋唔掂...
我哋plan 住 next year summer, send Amanda 自己 返HK.. Gabriel 會wait until 3歲至會同家姐返HK.. at least, 佢識聽識講, 冇communication error 先喇..
諗起要飛.. 真係一額汗
原文章由 VBma 於 08-2-22 08:39 AM 發表

你打算餵幾耐呀??

咁我都興幸我都挨過左,而且揾到個好老公﹐雖然生活有D悶﹐但好過以前一個人.
我仔仔剛剛先4個月,我打 ...
‹ 上一主題|下一主題