關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
發新帖
查看: 2242|回覆: 6
go

收到信了!

Rank: 3Rank: 3


176
發表於 12-11-24 16:36 |顯示全部帖子
上午班!



Rank: 2


51
發表於 12-11-24 21:22 |顯示全部帖子
So fast! I still dun got the letter ar..... so worry

Rank: 1


25
發表於 12-11-25 09:38 |顯示全部帖子

回覆:收到信了!

下午班,唔知可否轉上午呢,應該要點做?



Rank: 2


72
發表於 12-11-26 09:58 |顯示全部帖子

回覆:meb 的帖子

我都係下午班;想轉上午班或全日班



Rank: 1


29
發表於 12-11-26 11:26 |顯示全部帖子

回覆:收到信了!

係未全日既無咁快知呢?



點評

coco1234hk  我的信是全日後備  發表於 12-11-26 14:04

Rank: 5Rank: 5


1704
發表於 12-11-26 15:42 |顯示全部帖子
已收到信~全日班

Rank: 2


72
發表於 12-11-26 20:31 |顯示全部帖子

回覆:domusren 的帖子

Congrats !唔知囡囡或囝囝表現好好?你住邊區?