關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 喇沙小學 幾時申請插班?
發新帖
查看: 2047|回覆: 6
go

幾時申請插班?

Rank: 5Rank: 5


1251
發表於 12-11-5 17:27 |顯示全部帖子
請問如想下年9月轉校到LS, 應什麼時候申請?學校會否出通告?還是要自行寫信?

謝謝!



Rank: 3Rank: 3


183
發表於 12-11-6 10:33 |顯示全部帖子
先寄資料卑校長睇,後面有位校長會知你。

Rank: 5Rank: 5


1251
發表於 12-11-6 11:19 |顯示全部帖子
hkbbtree 發表於 12-11-6 10:33
先寄資料卑校長睇,後面有位校長會知你。

唔該晒, 咁應該幾時寄呢? 現在寄會否太早?我有朋友話11月要寄, 但其實今年既成績都未出, 如果寄, 是否ATTACH 上年既成績?

千萬個唔該呀!

Rank: 6Rank: 6

貢獻勳章


7272
發表於 12-11-6 14:33 |顯示全部帖子
你四月左右寄啦,到時有上學期及下學期測驗的成績,咪OK囉!

Rank: 5Rank: 5


1251
發表於 12-11-6 22:51 |顯示全部帖子
thanks 即係唔使咁早寄

Rank: 3Rank: 3


383
發表於 12-11-27 17:59 |顯示全部帖子
是先到先得/須面試式筆試?

Rank: 6Rank: 6

貢獻勳章


7272
發表於 12-11-27 18:49 |顯示全部帖子
成績唔夠勁,筆試都無機會!

筆試考得差,無機會面試!

面試唔精神,明年請早!

至於話成績點樣先至叫好,我都唔知,自己試下啦!