關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 喇沙小學 有冇人入到學校個website?
發新帖
查看: 1143|回覆: 5
go

有冇人入到學校個website?

Rank: 2


58
發表於 12-9-10 14:56 |顯示全部帖子
過去數小時試了很多次,仍然無法進入學校個site, 唔知係唔我嘅問題呢?



Rank: 6Rank: 6

貢獻勳章


7272
發表於 12-9-10 15:00 |顯示全部帖子
由星期六開始已經入唔到,話網頁進行優化工程,要搞到12號 !

Rank: 2


58
發表於 12-9-10 15:02 |顯示全部帖子

回覆:joemyt 的帖子

Thanks for the info. 😃



Rank: 3Rank: 3


376
發表於 12-9-10 17:55 |顯示全部帖子
星期五還上到. 星期六巳不行了. 要到 12 號先 ok.

Rank: 2


58
發表於 12-9-12 13:01 |顯示全部帖子

回覆:geraint 的帖子

今日終於入到啦!



Rank: 3Rank: 3


376
發表於 12-9-14 16:52 |顯示全部帖子

回覆:bbkeith 的帖子

何解無法在內聯網 send email ?