教育王國 討論區 自閉寶寶 家有自閉傾向的小朋友......
樓主: 承承媽媽
go

家有自閉傾向的小朋友...... [複製鏈接]

1261#
發表於 06-8-29 15:36 |只看該作者

Re: 家有自閉傾向的小朋友......

cholebb

你有懷疑, 就去健康院, 搵姑娘要求見醫生, 但如果最快的方法, 就係搵私家醫生, 叫醫生寫紙比你去評估中心做評估, 但都要等4個月左右..................吾好再等啦, 我果時帶個仔去做評估時, 我老公都係反對架, 但我insist, 如果touch wood真係有事,都可以盡早做training, 如果無事, 未安樂晒law, 係吾係?

1262#
發表於 06-8-29 16:11 |只看該作者

CAC=Child Assessment Centre, providing developmental assessment by the govt. u can get referral from either mother child health centre or private doctor to queue up for assessment. but the wait could easily last more than 1/2 yr. if i were u, i would try to seek private service for assessment right now while waiting for the govt service. meanwhile also read more about child development.

time is very important in helping children with developmental problems. the earlier the help the more effective. its said most of brain connections are wired before 3yr old. i have read and heard of cases of two affected children in the same family, often its the younger one making much more and faster improvment than the elder one because help became available earlier.

money can be wasted and earned back by working hard but dont waste ur baby's time because u wont be able to get the time back if later it turns out your baby does need special attention.  

my son's diagnosis was delayed and part of the reasons was our denial despite i did read a lot on child development. we still missed the first 3 critical years to help him and this has left me in great regret and guilt.  i hope sharing my experiences could help minimize similar episode happening in other families.  denial wont make the problem go away if there is indeed a problem.

the earlier the assessment, always the better. if ur baby is ok, this also cut-short ur anxiety and stress.

1263#
發表於 06-8-30 15:47 |只看該作者

hinhinmummy, jjo6mum,

好多謝你地同我 share 你既 suggestions.
我都明白早 d check, 知道 result, 大家都知道會點做...
我會再同老公 discuss, 希望大家都有共識. thanks!

1264#
發表於 06-8-30 21:19 |只看該作者

[quote]
承承媽媽 寫道:
Marie,

有乜攪作?上個禮拜五約

1265#
發表於 06-9-1 20:48 |只看該作者

各位媽咪,
你地好, 我個囝好似有d問題, 但又好似唔似, 搞到我宜家好混亂!!! 好煩腦!!!!請你地比d意見!!!
我個囝囝宜家26個月, 返屋企好正常, 有講有笑, 但係出街就死都唔肯同人講野或者細聲到聽唔到, 好多時唔敢望人, 有時映相佢都擰咩面.......
最大問題係佢宜家返學, 佢根本唔肯跟老師動作, 好唔合群咁...... 不過佢唔响學校時又會同d小朋友玩喎!!! 响屋企又會同我地做晒/唱晒學校教d歌仔同動作!! 我好驚, 驚佢有自閉症......... 有無人可以話我知點解佢會咁??

1266#
發表於 06-9-1 23:50 |只看該作者

我唔開心呀想係到講下!今日係亞仔開學日,點知他一入班房開始喊重要尖叫-.-他的同學仔話(您好嘈呀!我聽唔到老師講故事喇!)我徐了同她say sorry外,為有比d零食亞仔食等他唔好尖叫-.-好在今日係返一個鐘,時間好快便過,點知放學後返家途中亞仔唔理我fing開我的手係咁跑!我個時好嬲呀~引唔住郁手打他重捉實他的手唔放~係坐電梯圖中我係咁鬧他,點知他看住我眼仔紅晒係咁喊-.-唉我好累呀~做了2個月full time媽媽雖然亞仔已經比了好多驚喜我∼但前面條路重咁長我真係有d唔開心有d灰,而家老公一話要博(份工)便成頭加咩都唔理,我很久沒有放假了∼好累呀我,呢到咁多位媽咪,相''迅'您們都會有我同樣經歷,您們平時係點教仔同埋點減壓架,重有我想問下而加亞仔2y10m係唔係大個d會生性d呢?個兒科e生又話我唔係嚴重個班自閉症的一份子,只係有d方面差d~.~我今晚都引唔住喊了一大餐∼希望可以睡覺喇∼

1267#
發表於 06-9-2 00:11 |只看該作者

mama6824,

放心喎!你個仔如果真係如你所講.......,佢應該都無乜事.
因為我地d仔,以2x-3x個月,都唔好話跟老師動作,有d都唔知老師嚮樹做緊乜,只係自己走嚟走去,或者自己坐埋一邊,唔會好似你咁講,26個月已經唱晒學校教o既歌.
就好似我o個個......36個月時都未肯開口唱歌仔!唉!
My Lovest Group-- Il Divo
         Urs--Sebastien--Carlos--David

1268#
發表於 06-9-2 00:27 |只看該作者

babytszkin,

咁你都可以放心d,因為你個仔始終都仲係細,佢好多o野都未明,唔好話用你o既標準,就算係一般細路仔o既標準佢都未到,咁佢點會明想佢點呢?
你o既心情我都好明白,我都有經歷過呢d日子,講佢又唔明,老公又唔係好幫到手,自己教仔之餘仲要理埋家頭細務,講起都覺得人都癲!   
你仔仔返全日制還是半日制的學校?我比較現實,所以我個仔未入到 i 位時我都已經讓他讀了一年正常位的全日制幼兒園,因為我知道我和他都要有適當的空間給大家.而且讓他返全日,我也有較多的休息空間.
事實上,以你仔仔現在的年齡,我當年都是很辛苦的時間,不過我會選擇除了上學時間,我也會每天抽一些時間出來帶他去公園,讓他更多發洩他的精力(用意是我不用執屋,他亦不可以搗亂).另外家務方面,我會選擇有部份外判(例如更換床單被袋時,另外老公的西褲,我會幫趁洗衣舖,有時真的沒有心情煮飯,就索性出街食或叫外賣).另外就是找朋友傾訴,間中約朋友食lunch,另外上嚟訴吓都係一件好事,因為我地大家都明呀~!

天,
講開又講,我地幾時又食lunch啫~~   
My Lovest Group-- Il Divo
         Urs--Sebastien--Carlos--David

1269#
發表於 06-9-2 13:48 |只看該作者

承承媽媽,
多謝你的回覆, 自從阿囝開始懂事但係又唔鍾意同d陌生人講野開始, 我就已經好擔心! 我會繼續留意下佢, 如果有咩我再請教下你!! thx   

1270#
發表於 06-9-3 23:03 |只看該作者

多謝承承媽咪~看完您所寫的我真係忍不住又喊多次,正如您所講呢到的媽媽真係會明我的感受,而加我想清楚其實我個日唔開心係因為我唔識點教仔,唉不過好多事情真係要慢慢黎,希望將來會好d,日子點都係要過唯有開心去面對,多謝承承媽咪^.^

1271#
發表於 06-9-5 23:06 |只看該作者

承媽,

lunch? 我幾時都得啦  

1272#
發表於 06-9-6 09:15 |只看該作者

babytszkin

帶一個自閉症的孩子真的很累,大個d會好d但我覺得他們還是會經常"短路",我覺得你能full time 湊真是好(還好....大壓力),有時候要放低仔仔relax下!

順道加多個:
heipan----彬彬---2000---讀緊I位下年升主流小一(應該)

1273#
發表於 06-9-6 12:03 |只看該作者

Babytszhin,

You no need so depressed. When my son as your son's age, he behaved the same. He really will be improved later, especailly when you can be a full time mum. I have been a full time mum over 2 and half years and I can see the progress of my son. Since I always acompany with him, I can go where I think it is good for him and do what I think good for him.

You can get more information from those mums in here to teach our sons and share the sadness and happiness with us.

Hurry up, let's walk the road together even it is so long. You are not lonely.

1274#
發表於 06-9-6 23:37 |只看該作者

真係好多謝咁多位媽咪的鼓勵,放心喇~我有晒心理準備架喇,雖然之前評估話話懷疑亞仔有自閉傾向,但我見他的行為9成9都中架喇!只有比多d時間同心機喇~
‹ 上一主題|下一主題