關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 嘉諾撒聖心幼稚園 請問有冇人知聖心幾時2nd 註冊
發新帖
查看: 4723|回覆: 1
go

請問有冇人知聖心幾時2nd 註冊 [複製鏈接]

Rank: 1


21
1#
發表於 10-3-30 00:11 |顯示全部帖子
I love SHCK very much.  My elder daughter loves this school as well.  She is eage to go to school even she is sick.  Unfortunately, her younger sister can't get a seat.  

Can anyone advise what I can do (other than writing letter) to get a seat in 2nd round?

Rank: 1


21
2#
發表於 10-4-8 03:37 |顯示全部帖子
原帖由 cathymom 於 10-3-30 11:53 發表


我相信如果2nd round 有位, 學校都會盡量安排俾有兄姐係度讀緊的小朋友. 只係唔清楚去到6月時, 有幾多位會free 番出來. 呢個好取決今年SH 收的小朋友, 有幾多
個係其他學校都收到OFFER.

我諗如果有寫信去學校,  ...


Thanks for your encouragement.  I shall keep on wait and pray.
‹ 上一主題|下一主題