關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 根德園幼稚園 2009-2010 K2T 入嚟 Chat 一 Chat
發新帖
查看: 2007|回覆: 18
go

2009-2010 K2T 入嚟 Chat 一 Chat

Rank: 1


30
發表於 09-8-28 23:21 |顯示全部帖子
各位好:

我的小朋友叫志聰,英文名Addie,有無小朋友同Addie同班呀?快D入嚟傾下啦!

Rank: 3Rank: 3


499
發表於 09-8-30 22:37 |顯示全部帖子
我的小朋友叫YUEN LAM,好高興認識多一位同學,我地日後多D交流LA:)

Rank: 1


30
發表於 09-8-31 14:26 |顯示全部帖子

回覆 1# lamlam23 的文章

Hi. YUEN LAM.  好高興認識你。

今日問志聰知唔知自己上咩班,佢話2T,重記得上樓梯才去到Ms YAN同Ms Siu到,唔知今日會講D咩呢?等志聰放學番嚟問吓佢先。

Rank: 3Rank: 3


499
發表於 09-8-31 20:11 |顯示全部帖子
今日YUEN LAM放學返黎,我問佢學左乜野,佢話唔知。佢話MS YAN 唔惡,好好人。

Rank: 1


30
發表於 09-8-31 23:11 |顯示全部帖子
我都有問志聰開唔開心,佢話開心,仲話見到D舊同學,當我想再問佢時,佢己經閃走咗。

Rank: 2


43
發表於 09-9-1 22:26 |顯示全部帖子
Hello! 你們好,我的女兒都係讀K2T班,叫做徐紫喬,英文名叫Katie.希望已後多d交流啦!!

Rank: 3Rank: 3


499
發表於 09-9-1 23:05 |顯示全部帖子

Hello 紫喬

好高興認識你,希望大家多D上黎傾吓,今年K2很重要,因為很快就要PREPARE PORTFOLIO。

Rank: 1


30
發表於 09-9-2 23:17 |顯示全部帖子
紫喬:
Hi.  好高興認識你。


Yuen Lam:
係呀!K2好重要,我哋要努力,下個月默書啦。

Rank: 3Rank: 3


499
發表於 09-9-2 23:33 |顯示全部帖子
今日YUEN LAM 水壺漏水令到UNIFORM & UNDERWEAR ALL WET, 佢話嬸嬸幫佢換左UNIFORM & UNDERWEAR,MS YAN ATTACH 左張NOTICE 叫我地俾$5 FOR UNDERWEAR。

Rank: 1


30
發表於 09-9-3 23:25 |顯示全部帖子
Oh!  

志聰話佢係綠組,唔知YUEN LAM同紫喬係唔係同組呢?

Rank: 3Rank: 3


499
發表於 09-9-4 00:22 |顯示全部帖子
我今晚問YUEN LAM識唔識志聰,佢話識,佢仲話同志聰同一張TABLE,志聰坐係隔離,唔知真定假!

Rank: 1


30
發表於 09-9-7 22:15 |顯示全部帖子
志聰話同YUEN LAM同一張TABLE。:)

Rank: 1


30
發表於 09-9-24 22:50 |顯示全部帖子
志聰教我唱首歌:

             我們一同玩耍[動作:雙手在身前轉動]
                  哈哈哈[動作:雙手放近下巴]
                                           

今日派咗中文星星簿,已經包好了。

Rank: 3Rank: 3


499
發表於 09-9-27 00:22 |顯示全部帖子
Yuen Lam 冇講俾我聽,宜家開始多D功課LA,
你係唔係WORKING MOTHER呀?
我就係,所以一放工就要回來同佢CHECK功課







原帖由 YKwp 於 09-9-24 22:50 發表
志聰教我唱首歌:

             我們一同玩耍[動作:雙手在身前轉動]
                  哈哈哈[動作:雙手放近下巴]
                                           

今日派咗中文星星簿,已經包好了。 ...

Rank: 1


30
發表於 09-9-28 23:21 |顯示全部帖子
同意,功課是多了,但覺得幾好,小朋友能夠學多D,我相信知識是能夠透過學習累績回來,希望小朋友自小明白學習的重要性,小朋友現在付出的就是他們將來的回報。Sorry, maybe too boring.  Just want to share my thinking.

我哋係HOUSEWIFE + WORKING FATHER的組合。明白你係WORKING MOTHER,一放工就要回來同佢CHECK功課,不緊要啦, Working mother is not uncommon in HK.  Time management is especially important to you. 努力!加油!

Rank: 3Rank: 3


161
發表於 09-10-9 18:02 |顯示全部帖子
Hi 紫蕎 & all,

我囡囡叫黃綽瑤 Cherrie Wong, 好高興認識你地ar~~

原帖由 YKwp 於 09-9-2 23:17 發表
紫喬:
Hi.  好高興認識你。


Yuen Lam:
係呀!K2好重要,我哋要努力,下個月默書啦。
[size=medium]**小綽瑤車厘子綱頁** [/quote][size=small]綽悅非凡性溫柔,瑤池仙子氣清幽

Rank: 1


30
發表於 09-10-13 22:41 |顯示全部帖子
Hi.  Cherrie.  Nice to meet you!  

我17號10點見Miss YAN,你哋幾點見呀?會唔會相遇呢?

Rank: 3Rank: 3


161
發表於 09-10-15 17:03 |顯示全部帖子
hi , 我見10:45, 唔知見唔見到呢?

原帖由 YKwp 於 09-10-13 22:41 發表
Hi.  Cherrie.  Nice to meet you!  

我17號10點見Miss YAN,你哋幾點見呀?會唔會相遇呢?
[size=medium]**小綽瑤車厘子綱頁** [/quote][size=small]綽悅非凡性溫柔,瑤池仙子氣清幽

Rank: 1


20
發表於 10-4-6 18:57 |顯示全部帖子

2009-2010 K2T 入嚟 Chat 一 Chat

Hello,
My daughter studies at K2T. Her name is Ivana (Ka Lam).
HC