關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 嘉諾撒聖心幼稚園 你地點睇這個人對SH既comment?
發新帖
查看: 4059|回覆: 2
go

你地點睇這個人對SH既comment? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


295
1#
發表於 08-3-25 12:04 |顯示全部帖子
原文章由 kiteli 於 08-3-25 11:14 發表


係呀 .
08-09 K 1 佢係 AM 4 班, PM 4 班. 比佢上年度係 DOUBLE 上 KA

不過實際佢收了多小我真係無計過 .


聖心除左出信通知家長之外, 仲會係網頁度公報收生名單, 而係大約1月23日出公報名單條 link 係
http://www.shck.edu.hk/B11_Application81.htm 不過耐得濟宜家冇左啦, 當時我用 excel 計過, 正正就係 240人, 冇多冇少.
學寫blog, 學影相, 學做體貼的爸爸.
----------------------------------------
http://hk.myblog.yahoo.com/hknl32
http://www.flickr.com/photos/hknl32
----------------------------------------

Rank: 3Rank: 3


295
2#
發表於 08-3-25 14:42 |顯示全部帖子
YES, 唔係double 左 just 上下午各多一班, 另外 for 你 info, 我睇返教育局網頁 say 聖心幼稚園係 2006/07 既 K2 一樣係240人, 所以我覺得佢地係維持每一年都會有其中一個年級係會有240人. 姐係話聖心幼稚園唔係突然間收多左, 而係一向有呢個規矩, 所以影響唔到教師既質數. 另外聖心私小既班級分佈都唔係一定係分3班, 有D年級都會有4班出現, 但係係咪當有240位學童畢業時就開4班就唔知, 我見佢話係 2007/08 小一學位, 政府係批左 4 班比佢, 咁計返條數, 2006/07 既 K2 係 240人, 入小一既年期為 2008/09. 2008/09 暫時未有資料. 而 2006/07畢業既幼稚園生又唔係 240 人, 所以唔知道學校幾時會申請4班小一既指標, 亦都唔清楚係咪只要學校申請, 政府就會批. 最好請教小學或幼稚園, 又或者有經驗既前輩, 如果假設當4班小一計算, 私小個160個小一學位, 同幼稚園個 240 位畢業生, 始終有距離. 置於一開始就諗住抽籤或抽到好籤就放棄既家長指數我唔會考慮太多, 因為始終係一個未知數. 順便一提似乎好多學校係幼稚園人數同其私小小一學位都會有 D 距離.
學寫blog, 學影相, 學做體貼的爸爸.
----------------------------------------
http://hk.myblog.yahoo.com/hknl32
http://www.flickr.com/photos/hknl32
----------------------------------------

Rank: 3Rank: 3


295
3#
發表於 08-3-25 16:37 |顯示全部帖子
原文章由 kiteli 於 08-3-25 15:56 發表

另外, 聖心小學係 半日制的.
相對出面好多小學巳轉做全日制, 聖心係學習上有無特別0既編排 ??

...


其實我d資料你都可以好易搵到d, 都唔係有d咩特別. 呢度咁多前輩..我個d野只係一d皮毛...

如果要100% guarantee 我真係答你唔到, 不過建議你無論入讀邊一間幼稚園都作好萬全既準備, 萬一唔知咩事升唔到,都有打算.

另外我可以大約答你半日同全日時間上有咩分別, 以聖心私小(半日) 及大坑真光(全日) 為例, 睇下你會唔會明.

嘉諾撒聖心學校私立部 :
每週上課5.5日, 共28節, 每節上50分鐘
咁每星期就上 28 x 50 = 1400分鐘

香港真光中學(小學部) :
每週上課5日, 共45節, 每節上35分鐘
咁每星期就上 45 x 35 = 1575分鐘

咁全日既真光扣埋午飯時間, 其實都同半日既聖心, 學習時間上分別唔大.
學寫blog, 學影相, 學做體貼的爸爸.
----------------------------------------
http://hk.myblog.yahoo.com/hknl32
http://www.flickr.com/photos/hknl32
----------------------------------------
‹ 上一主題|下一主題