教育王國 討論區 幼校討論 搵出St. Cat. 唔收你個小朋友o既原因:
樓主: clearback
go

搵出St. Cat. 唔收你個小朋友o既原因: [複製鏈接]

21#
發表於 06-12-5 23:31 |只看該作者

Re: 搵出St. Cat. 唔收你個小朋友o既原因:

clearback:

我都好滿意我仔仔當日既表現, 老師問佢邊種工具是用來刷牙的, 佢都好快拿牙刷給老師, 跟住老師指住圖畫上的香蕉, 問佢知唔知係咩? 佢都好快咁回答正確, 最後都有同老師say thank you & say goodbye, 佢既表現都好好, 但係st. cat. 居然put him on waiting list, 真係有d唔忿氣架, 不過, 我都聽朋友講過就算入到st. cat.都未必是好, 因為佢地都幾白鴿眼咁話..... 不過算啦, 佢走寶啦, 因為根德園已經收左我個仔 , 我個仔係細仔 (11月), 我地都係一般家庭, 沒什麼家庭背景.......

22#
發表於 06-12-5 23:37 |只看該作者

waiwing, it doesn't matter which KG for primary school allocation during first and second rounds. My elder son is studying in P.3 so I know the rule of game. Most important is your kid like to school. I still consider whether I accept the offer since I have to pay fee and cannot enjoy the government subsidy........

23#
發表於 06-12-5 23:39 |只看該作者

我囡囡E+ o係SC讀緊K2, 我及老公都唔係名校出身, 亦唔係大富之家, 當年老師亦忘記問我問題, 囡囡當時表現的確理想, 結果亦收了! 我自己覺得interview好睇眼緣, 收唔收確實好主觀! 大家亦無須太介意am定pm, am亦唔代表小朋友叻d, 反正K2咪又係要全部讀pm, 殊途同歸, 收佢讀pm咪當早一年等佢適應下! 總之一句講晒, SC真係一間好好好好o既學校, 小朋友可以o係愉快環境下學習, 最重要係可以train到小朋友好獨立自信, 懂得思考問題!

24#
發表於 06-12-5 23:55 |只看該作者

clearback,

我個囡係st. cat.讀緊k.1 嘅 a.m., 我冇家底, 我同老公讀嘅小學都唔出名, 仲係好多年前接理添! 又唔坐校車, 我覺得除了小朋友和家長的表現, interviewer 對家長和小朋友的眼緣和感覺都是重要的, 再要加上彩數, 所以好難講。
Take it easy! 因為其實有好多好學校, 唔止 st. cat. 一間, 最緊要知道自己小朋友有真材實料, 實有好學校收。

25#
發表於 06-12-6 00:27 |只看該作者

收到waiting letter的媽咪請不要灰心la...
本人都同意gracelam & cherriemama 所講的說話, st. cat 不是介意父母是否名小學出生和有家裏是否有錢, 我都不是有錢人和名小學出生(間小學都結了業), 但係都收我阿仔讀pm class, 其實k1讀pm class 都冇乜問題, 因為k2都要全pm class, 2 年pm class , 第3年am class, 唔洗1年am, 跟住pm class, 最後又am class.... 小朋都會好d...因為咁細個唔洗咁早起身返學(冬天唔洗咁早起身), 這些都是我的意見(如有不合理, 歡迎大家給意見), 我有個朋友的囝囝interview sc 時都好好, 我朋友都幾富裕, 住在沙田入d 的別墅式私人樓宇, 而小朋友是大仔, 我朋友是名小學出生, 但係最終都唔收她的小朋友, sc 不是您們想像中咁... 不是您們的錯而是真的講眼緣, 另一位朋友大女是sc, 而細女都入唔番sc...所以請您們唔好咁失望.....

26#
發表於 06-12-6 00:35 |只看該作者

Cherriemama
Do you think there has differences between the AM/PM students?
Is the good one in AM?   

27#
發表於 06-12-6 00:38 |只看該作者

yummy baby
My son also PM class English/Cantonese Nok Fok
Are they will be classmates?

28#
發表於 06-12-6 01:01 |只看該作者

Waiwing,

若你朋友說「就算入到st. cat.都未必是好, 因為佢
地都幾白鴿眼咁話...」咁只係証明你朋友唔了解,得
罪講句係「道聽塗說、對SC一知半解而已」我同HB
都並非名校畢業,家境普通,亦非住豪宅,只係普通
打工仔而已,我個女依家係SC讀K1上午校,去年一
樣考到KV上午校,我覺得SC既教學理念較適合我囡
囡,所以我連KV既留位費都無交,我完全唔覺得棄
KV而選SC係走寶喎,相反我十分慶幸揀左SC呢!
穎晴媽咪

醒目開學勳章

29#
發表於 06-12-6 01:04 |只看該作者

clearback,

我囝現在在st.cat讀K1,我地2公婆既小學係已經close左既鄉村學校,中學亦唔出名,職業更加係普通文員,答問題更加同大家既答案差不多.所以唔收你小朋友同家底冇關.
而我囝果班有個小朋友住大埔又冇搭校車所以又唔關住得遠及有冇報校車喎!
而去年st.cat收了我囝之後有朋友告知去年收生準則是睇小朋友同個老師是否有眼神交流,唔知今年是否一樣
該用戶已被刪除

30#
發表於 06-12-6 02:30 |只看該作者

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

31#
發表於 06-12-6 09:19 |只看該作者

我自己和HB一樣, 冇背景, 讀的小學亦接埋, 但SC一樣收我個女讀K1 AM, 所以我覺得收唔收都唔關背景事.

32#
發表於 06-12-6 09:24 |只看該作者

Hi ambrose,

Nice to meet you too!  I'll probably choose SC because it's my 1st choice but I'm still a bit hesitaing whether to choose KV or SC as I & my hubby have difference views...!

ambrose 寫道:
cj177916, nice to meet you. Will you accept the offer,i.e. study in 2007? My boy is accepted as the pm school of English+Mandarin.

33#
發表於 06-12-6 10:14 |只看該作者

我覺得SC 的老師很smart,而且叻的小朋友是有樣睇,所以不必懷疑老師是白鴿眼,我不是有錢人,住新畀,但SC&KV也取錄我女兒(AM CLASS).

34#
發表於 06-12-6 10:15 |只看該作者

Hi clearback,

又等我回應下先, SC收左我個仔p.m session, 不過我應該會放棄的.

To: chiuwingma
你o既意思係咪你咁樣同miss 講結果收o左你?

To:bb'smami:
我答有朋友o既兒女係度讀過都幾好,同埋我希望我個女可以早o的學好英文,打好基礎;答2:我想女兒能快樂地成長。(P.S: 我答兩條問題時,未完全講O西,重有o野想講,已經被佢打斷o左,話:得o架啦,唔該o西!)
不過,我覺得答o既時候佢唔係好care 同好敷衍邏,如果佢咁care,我覺得佢可以問多o的邏o野邏。
我是這樣答的, 我有朋友的小朋友係到讀過, 口啤也很好,  但之前從未參觀個貴校, 但今日來到之後, 給了我很大的信心,學校的環境很好, 老師很有愛心; 我希望我的小朋友可以係英語的環境, 輕鬆愉快地學習, (還有問你希望你的朋友將來是怎樣?), 只是希望佢健康快樂的生活, 要有正確的價值觀, 因為現在的社會太多負面的事情, 希望家庭同學校都可以培養到小朋友有樂觀和正面的思想.(有沒有嚴重的疾病?) 有 , G6PD, 但從來都無咩事, 只要注意和避免敏感的野就 OK     
to:JillPoole:
我其實諗住邊間幼稚園收就搬去附近住o既(因為都想搬),所以寫o左係張form度啦。我諗最重要係你所講o既:2.) None of u are from famous primary school.
因為如果佢唔care 我地讀o羊小學,就跟本唔駛要我地填埋小學啦!
我地住新界西, 要搭校車,
兩個都不是來自名校的

to:猴子爸:
我in過其他幼稚園,人地如果care 你點喜歡呢間學校或想知你點湊你個小朋友,真係有好多問題問o架,問足五分鐘。同埋唔係咁o既態度鑼。

to:alima,
我都無join school bus 渦,因為諗住邊間幼稚園收就搬去附近住。
你係咪pm班o既waiting list ?

to:Ciz
再三認同,佢唔care 我地讀o羊小學,就跟本唔駛要我地填埋小學啦!

to:Kangaroo
我諗佢首選一定係父母讀名校邏,咁無咁多名校生,咪收o的家低好o的邏,起碼會俾個兒女培訓多o的。

話時話,收o左o既父母們,你地係點答個兩條問題o架 ?

點解會收小統計:
名校父母:2

35#
發表於 06-12-6 10:19 |只看該作者

其實大家真係唔好懷疑自己同小朋友o既表現.
可能今年大多人報, 而個個表現都相約, 比著係老師, 一定會選擇大b 多過細b. 因為經驗上大b 真係易教過細b, 會坐得定d law!!!

所以可能大家o既表現都唔差o家!

36#
發表於 06-12-6 10:33 |只看該作者

How many applicants this year?...more than 3500?...any idea???

37#
發表於 06-12-6 10:58 |只看該作者

Hello parents,

Well, I have'nt got time to read all the posts above.  But I don't think parent coming from a famous primary school is the prime factor in deciding whether or not to accept his or her child.  I think the fact that it is required to be stated in the application form is just used for reference or statistics purpose.

That said, I'm sure SC will take kids from all sort of background.  This is to ensure that children coming from different background are given the same equal opportunity of being accepted.  However, it seems that SC likes to accept kids whose parents are civil servants.  This is an undeniable fact.

I also don't think joining the school bus will increase your chance of being acccepted even though this will affect the school operating cost.

I think the most important part is the actual interview itself, not just how the child performed but also how the parent reacted to the situation.  From the moment you walk iin the room with your kid, you are already being assessed by the interviewer.  The interviewer should be able to tell whether a kid has passed the interview or not right after the end of the interview.  If the child's performance is on the borderline, then they probably take into account other factors e.g. the parent's perfomance which include many things such as manners, values,expectation and how well they know about caring his or her child.

I think the key to success is to impress the interviewer with positive response and atitudes.  Show them you love and care about your child very much.  Show them you believe that SC is best for your child.  And don't forget to smile next time you walk into the room.  I know it sounds silly but it seems most of the parents in Hong Kong fail to do that naturally.

Lastly, to those unfortunate parents whose child didn't make it to SC, it's not the end of the world.  Life has just begun, I'm sure there are many other good KG out there waiting for your child.  You might realize later that other KG are even better than SC.  Who knows.  So don't get too upset about it.  Cheer up!

38#
發表於 06-12-6 11:05 |只看該作者

SC, KV & KM三間都收了我囡囡,當日我囡囡表現最差的是SC,當時我估計只有50%機會收,但最終都收了,個人認為是否快而準答晒所有問題並非最重要,坊間考試培訓班多的是(你認為老師不會觀察到這一點嗎?),一般學校喜歡收"受教"的小朋友,不竟都只是一個兩歲小朋友,表現太過鋒芒畢露反而蝕底,另外,大家在表格上所填的資料都多少會影響選擇決定,一定有,否則不用填,至於佔幾多成,大家很難估計,但SC一定有考慮父母的畢業學校表景,因為值5分,這點kv是沒有需要填寫的,當兩個小朋友同分時,這些背景資料就是決定的關鍵

39#
發表於 06-12-6 13:13 |只看該作者

咁我又唔同意, 1) 我同HB都唔係名校畢業 2) 凡HB亦唔係咩醫生/律師 3) 我個女都是細B 但都收左我個女 K1 am.

40#
發表於 06-12-6 13:28 |只看該作者

Hi Katiecheung,

Which campus?  Are you from TKO?  Any plan to take their school bus?
‹ 上一主題|下一主題