教育王國 討論區 幼校討論 躍思﹙東輝﹚幼稚園
樓主: pigpig
go

躍思﹙東輝﹚幼稚園 [複製鏈接]

冬日勳章

41#
發表於 04-10-23 23:23 |只看該作者

Re: 躍思﹙東輝﹚幼稚園

我暫時都係諗住讀一年n1先,然後先再決定會唔會係度讀落去;但係校服總無可能唔買啦!所以貴都要......
你去蘇浙面試?聽人講都係一間唔錯的學校,放心啦!一定會收你囡囡的,因為我朋友係果度教,佢話多數報親都會收
對於我黎話,蘇浙就位置唔方便,比較偏遠,所以,我無考慮過。

42#
發表於 04-10-23 23:27 |只看該作者

pigpig,
yr friend is teaching in kindergarten or primary?what comments??
yes this school is too far for u~~
Why dont u find a school near u??

43#
發表於 04-10-24 00:37 |只看該作者

Hi Pigpig,

The photograph was taken last Saturday during school picnic.  We met Ms. Choi, there.  All boys and girls, even their parents were welcomed.  As there is no nursery at Parkvalue this year, so only for K1 - K3.

Racquel

冬日勳章

44#
發表於 04-10-24 23:40 |只看該作者

我朋友係教幼稚園的,我其實上星期打過電話俾佢,幫一個朋友問下面試內容;佢話只係問一D日常生活的問題,只要你小朋友無特別問題,都會收。
佢話蘇浙都收足學生,我相信都係一間唔錯的學校 如果唔係的話,我朋友都唔教左甘多年啦!
我呢度無咩好學校,但係住就一流,所以,我同老公都唔想搬!其實,我出香港返學,都算ok,因為小雪都早起身,放學返到黎就訓下午覺,佢好鐘意搭船,無問題。

45#
發表於 04-10-25 10:04 |只看該作者

Pigpig

昨天去kc interview, 我個女一d 都唔show 個老師, 又唔肯答佢地d 問題, 到最後, 個老師比粒糖她, 好才死死氣佢應酬下個老師, 睇來都唔多得架啦...  我都無諗個個女, 會唔彩個老師, 不過kc又係好奇怪, 係房入邊, 又6-7張台inerview, 入門口時, 又唔問我地個女用咩語言interview, 一開始又唔比小朋友warm up, 只係叫去某張台interview, 仲比件講國語既老師, 我女當然唔理佢啦, 我見有張英文老師既台, 我幾想同佢地講, 換英文interview, 不過我見我老公都費時理, 好似都唔多介意個女in 成點, 所以我都絛出聲, 咁又係既, in 既方法實在好老土, 仲係單對單問d 低b題, 我係我個女都唔理佢啦....heeee

今朝送女返躍思, 個女都自己掛住玩, 唔理我, 我走去同佢講, mommy 同姐姐走先,去買送 (呃她), 一陣返來接她, 她竟然答ok 啦... hei, 她已經唔care 有無人陪她了, 最緊要有得玩, 不過, 她真係好喜歡 蔡老師.

我都好想同學校傾下, 何時正式入nursery, 因為1小時實在太少啦, 我希望11月可以正式返學, 同埋, 我都要抽d 時間同學校傾下, 如何安排n1既課程同邊位老師教英文.

kaka mom

冬日勳章

46#
發表於 04-10-25 14:54 |只看該作者

erikalo ,
我朋友都係話只係會問一D好簡單的問題。不過,我記得佢話會問小朋友母語係咩,就用果種語言in
不過,點都好啦!過左去囉~~~你有無諗住讀蘇浙?
小雪鐘意雯雯姐姐多D,成日掛住係口邊,反而唔見佢講蔡老師
你睇下幾時會同學校傾,大家可以約埋一齊 大家傾有商有量。

你今日參觀完學校,點呀?

47#
發表於 04-10-25 15:14 |只看該作者

Dear pigpig,
你記唔記得我呀,你曾經比過意見我關於中西區既n1班哩!我都對躍思﹙東輝﹚幼稚園幾有好感,我之前唔知呢區有呢間學校開,仲有收n1小朋友,係我朋友既囝囝係柏蕙個間讀緊k3先至知近我屋企附近。我打電話問過開學既嘢,同我傾電話係蔡主任,佢真係好有耐性答我,佢話依家只等緊教署既approve基本上冇問題,11月一定open到,你知唔n1有幾多班會開嫁!
我中文名學勤,英文名係Howard,香港山頂嘉諾撒醫院面世。 27/7/2005-weight:12.9kg, height:86cm 17/9/2005 - weight:13.5kg, height:89cm 1/4/2006 - weight:14.3kg, height:93cm

冬日勳章

48#
發表於 04-10-25 15:35 |只看該作者

學勤咪咪 ,
我記得你!
我估n1暫時得1班,因為都係新開,未收足小朋友。
我都覺得蔡主任好好耐性,我甘煩又長氣,佢都可以解答到我問題
甘你會唔會去睇下間校舍呀?你囝囝幾時讀n1呀?
我都希望11月可以open到;如果唔係,就要再去同學校傾一傾。
我住愉景灣甘遠,小雪行又行得慢,所以,我每日都會推BB車帶小雪返學,蔡主任幾好人,佢話叫我可以放低架BB車係學校,到小雪放學時,我再拎番,我諗無一間學校可以俾我甘做 雖然,好似唔係好岩,但確實可以幫到我唔少!起碼,我唔使由頭到尾抱住小雪行,真係好辛苦呢!

49#
發表於 04-10-25 15:48 |只看該作者

Racquel

我想問, 你知唔知過去係躍思畢業既小朋友, 會唔會因為躍思程度唔係咁高, 佢既派小一差d, 又或者升上小一之後會好辛苦, 因為我個女好喜歡躍思, 而老師同成間學校既氣紛, 真係好好, 我比較個好多有名又或唔錯既幼稚園, 躍思真係比到好多同好大既信任感, 令我真真正正好安心交個囡囡比佢地, 而亦睇得出佢地如何develop一個小朋友既思維同創意, 我係十分之欣賞, 只係....

我有些擔心, 佢地既程度, 去到k2 同 k3, 會追唔上其他學校, 又或太自由既生活, 令小朋友上到p1會好辛苦, 可唔可以比d 意見, 其實, 我想將來個女小一入音樂國際小學, 唔知躍思 o 唔 ok.

kaka mom

冬日勳章

50#
發表於 04-10-25 15:54 |只看該作者

erikalo ,
音樂國際小學?係邊樹?有咩甘吸引?可否分享一下呀?

51#
發表於 04-10-25 17:12 |只看該作者

pigpig

音樂國際小學係鑽石山學校邨, 你可以睇下佢地個web-site. http://www.icqm.edu.hk/

我個人喜歡佢既學習環境, 因為以音樂為主, 佢本身都係一間主流小學, 不過就引入音樂元素, 每日都有音樂堂, 而學生亦要必修音樂, 而我個女對音樂好有興趣, 所以我一心想佢入此校, 由於此校開咗只有幾年, 無咩result 可以睇到, 同唔到其他名校比, 我暑假時, 有去聽佢地既講坐 (我係咪有病, 個女只有2歲半, 去搵定小學) , 我見d 老師唔係好大年紀, 但就好有年青人既理想look 咁, 希望佢地真係可以攪得好啦…

可能因為我希望個女係音樂環境中成長, 咁d eq會好d, 同埋性情可以好d, 雖然遠d , 不過我都仍係首選之小學…

kaka mom

52#
發表於 04-10-25 19:07 |只看該作者

Hi Kaka mom,

Some parents of Creativity will try to apply Inter-activity primary schools, instead of the traditional famous one.  Last year, about 10 students entered Logos Academy.  It was not an easy game to enter Logos.  There were about 800- 900 applicants last year to fight for 210 seats.

Other than Logos, HKUGA, G.T. School are also popular amongst the parents.  Parents like these schools because their teaching method is more dynamic and inter-active, quite close to Creativity.  Do you kown Creativity's teaching method,瑞吉歐? It is a very good method which nurture your kids with positive learning attitude, interest to explore new things, aggressive to ask questions....

As I know there was an old boy/girl who entered the Music School the year before.  You may double check with Ms. Choi.

One thing you should think about.  Every children have 24 hours a day.  If you push them in writing or speaking, they will go faster than others.  

If you think that it is more important to develop intrinic attitde like positive learning attitude, interest to learn at this pre-school stage, let them learn happily.  

Just like my daughter, she is not the type of kids like sitting down and writing.  She likes to write with objectives.  She is quite sporty and having lots of hobbies.  However, we encourage her to write letters to friends.  It helps.  Besides, her hobbies also induce her to keep writing.  Last week, she pretends to write a drama script, putting down classmate-names and allocate character for each of them.  Even though the Chinese Characters of her classmates are difficult, we encouraged her to write and she do it and HAPPY to do it.

Racquel

冬日勳章

53#
發表於 04-10-25 23:00 |只看該作者

erikalo ,
我真係好落後,唔知道有間甘既學校,不過聽你甘講,都好似唔錯呀!如果係你首選的話,就要向呢個目標進發啦!
小雪的音樂感就真係好......差 唔會特別主動唱歌、跳舞,所以,我諗呢間學校就唔多適合佢囉。

54#
發表於 04-10-25 23:03 |只看該作者

hi pigpig
today my girl interview in 活力, 過程大約30分鐘左右, my girl did well in the interview, 個主任叫我交留位費, 成$500, 要係11月頭前覆, 我地現正考慮中, 因為呢次純粹取比個小朋友取經驗, 我地吾係kam鍾意佢有d亞裔學生, 所以....... 其實依加等緊聖心同st paul interview, 寶血已經報左, 但原來發覺撞曬期.  
係呢, 你又點呀?

冬日勳章

55#
發表於 04-10-25 23:12 |只看該作者

Little_cy ,
我本來都係今日去活力in,但最後,我都打左電話去,話暫時唔會考慮讀,葉主任就叫我好好考慮,隨時再安排面試。
嘜有亞裔學生咩?我唔知道呀?因為,我未見過
其實,你除左聖心同st paul 外,仲有無諗想讀邊間?因為,假設當以上的幼稚園都唔收,你就一定要搵多一間做後備,活力會係你的第3選擇嗎?
如果係的話,你就要去交留位費,第日係學費度扣番,當係買一個保障;當然,如果你唔讀的話,呢5百大元就凍過水啦!
如果你只係報左寶血的話,應該會於11月6日面試,你仲有報第2間呀?
聖心同st paul都無甘快拎表同面試。

56#
發表於 04-10-26 04:21 |只看該作者

pigpig,
I will visit the kindergarten this thursday after playgroup.

57#
發表於 04-10-26 10:26 |只看該作者

Racquel

Thank you very much on your advice and comment.

I really appreciate the teaching method 瑞吉歐of Creativity and agreeable on the project approach which really can let my daughter to develop her mind and how to solve the problem in future.  Not only on yelling and screaming….

I also understand that which type of school such focus on academic or inter-active I will select for my child.  My husband and I both prefer the school providing the exploration and discovery style, teaching children involving in organization and decision making and help the children to develop socially and express their feelings.   But it is not easy to find like this type of school or could provide all.

Anyway, I talked with Ms. Choi this morning and she really friendly to answer all queries I concerned.  She gave me much confidence in Creativity School which could provide 3 years happiness school life for my lovely girl.  On the other side, I think I need to do home schooling on part of academic for her likely phonics or sentencing structuring in future.

I am very happy to share with you.  

Ka Ka mom

58#
發表於 04-10-26 10:32 |只看該作者

Pigpig,
Sorry, 咁遲先覆你,我諗住出年先比囝囝讀n1,我係中西區都幾難搵pre-nursery,係我屋企附近大都係international school or 讀全日班,我唔想花成4千幾蚊讀international因為太貴喇,畢竟比小朋友讀pre-nursery 都係等他接觸多d 小朋友同學識守規矩對人有禮貌已ok! 而我唔想他讀全日班,佢兩歲人仔讀全日班好似好可憐&時間太長喇!
我朋友個仔係躍思(柏蕙)讀k3,佢話係上環會開躍思(東輝)幼稚園我先知,我打電話問d入學既嘢同我傾嗰個就係蔡主任,她真係好有耐性答我,佢話依家只係等教署approve,如冇意外11月應該可以開到,我都想快d可以參觀校舍但係佢話等佢arrange open day for another parents.
我中文名學勤,英文名係Howard,香港山頂嘉諾撒醫院面世。 27/7/2005-weight:12.9kg, height:86cm 17/9/2005 - weight:13.5kg, height:89cm 1/4/2006 - weight:14.3kg, height:93cm

冬日勳章

59#
發表於 04-10-26 15:09 |只看該作者

你星期四先去參觀呀?有綠的話,可能會見到面

學勤咪咪,
成4千蚊學費,我就覺得唔值,因為我都覺得好貴呢~~
如果你有人幫你湊BB,我都覺得唔需要全日,我的理由同你一樣。希望有機會係躍思見到你!

60#
發表於 04-10-26 16:50 |只看該作者

PIGPIG

我昨晚問kaka, 有邊個小朋友同你一齊返學呀, 佢答我, miranda 無返學....

我個女越來越喜歡返學... 你女星期四返唔返呀, 我工人話放學好煩, 因為無巴士, 要等好耐.... 我諗遲d 要問下學校有無校車先, 安排放學搭校車

kaka mom
‹ 上一主題|下一主題