教育王國 討論區 初中教育 派位新制更難爭入英中
發新帖
查看: 1367|回覆: 7
go

派位新制更難爭入英中

發表於 06-12-17 04:27 |顯示全部帖子

派位新制更難爭入英中

17/12/2006

【本報訊】中學自行分配學位將於本月二十八日接受報名,派位機制經修訂後,每間中學自行分配學位的最高比例由過去的兩成增至三成。小六學生今年可在自行收生階段,報讀兩間心儀中學。部分英文中學校長估計,派位機制改變後,英中學位競爭勢將更加激烈,呼籲家長選校切勿過分進取。

英中銘基書院校長許俊炎昨日表示,今年學生可於自行派位時向兩間英中提交申請,擔心家長會抱有「博一博」的心態,在首志願報讀最心儀的名校,加劇英中收生的競爭,令名校收表數目較以往大幅上升,反而減低了學生被該校取錄的機會。他呼籲家長選校切勿過分進取。

資助小學校長會主席張志鴻認為,改變中學學位分配機制,讓家長有更多選報跨區英文中學的機會,相信有助解決去年油尖旺區的灣仔區部分跨區英中學額被抽起的問題。

發表於 06-12-17 09:21 |顯示全部帖子

Re: 派位新制更難爭入英中

So this year those top band 1 students will likely be accepted by 2 schools in the first round while those mid band 1 students may be rejected by the 2 schools if those are very popular ones.

Besides, don't know how many seats in the first round will be reserved for primary students directly linked with the secondary!

發表於 06-12-17 09:35 |顯示全部帖子

WYmom 寫道:
Besides, don't know how many seats in the first round will be reserved for primary students directly linked with the secondary!

Refer to CSSC's Principal, this point is critical and we need to check the website of ask the particular school we are interested in.
God grant me the serenity
to accept the things I cannot change;
courage to change the things I can;
and wisdom to know the difference.

發表於 06-12-17 10:29 |顯示全部帖子

WYmom 寫道:
So this year those top band 1 students will likely be accepted by 2 schools in the first round while those mid band 1 students may be rejected by the 2 schools if those are very popular ones.

In the whole process, the percentage can be as high as 85%.

發表於 06-12-17 10:41 |顯示全部帖子

今年對Band 1頭D學生入英中最有利,因為佢地有最強ge競爭力,又有兩個希望。Band 1中和尾則比較輸蝕,但必須博一博,否則連希望都冇。當Band 1頭佔了兩間都收ge程況,佢冇可能兩間都去,咁第二選擇ge英中便有空位俾其他Band 1中和尾來補上,只要夠運,一樣會掂。

其他Band 2同Band 3就肯定無望,惟有報直資中學先有機會用英文學習。

發表於 06-12-17 11:19 |顯示全部帖子

我想問下, 當Band 1頭兩間都收既清況下,佢冇可能兩間都去, 但學校在當時亦唔知佢去邊間, 要等到7月政府公佈派位結果時, 該同學先會去心儀的其中一間注冊.

咁另一間想收佢的學校變咗浪費咗自行收生的學額, 咁這個學額點處理呢? 統一派位都出咗結果, 個位是否留番叩門用?

ccspy 寫道:
今年對Band 1頭D學生入英中最有利,因為佢地有最強ge競爭力,又有兩個希望。Band 1中和尾則比較輸sit,但必須博一博,否則連希望都冇。當Band 1頭佔了兩間都收ge程況,佢冇可能兩間都去,咁第二選擇ge英中便有空位俾其他Band 1中和尾來補上,只要夠運,一樣會掂。

發表於 06-12-17 13:21 |顯示全部帖子

henrykingdom 寫道:
我想問下, 當Band 1頭兩間都收既清況下,佢冇可能兩間都去, 但學校在當時亦唔知佢去邊間, 要等到7月政府公佈派位結果時, 該同學先會去心儀的其中一間注冊.

咁另一間想收佢的學校變咗浪費咗自行收生的學額, 咁這個學額點處理呢? 統一派位都出咗結果, 個位是否留番叩門用?

[quote]
ccspy 寫道:
今年對Band 1頭D學生入英中最有利,因為佢地有最強ge競爭力,又有兩個希望。Band 1中和尾則比較輸sit,但必須博一博,否則連希望都冇。當Band 1頭佔了兩間都收ge程況,佢冇可能兩間都去,咁第二選擇ge英中便有空位俾其他Band 1中和尾來補上,只要夠運,一樣會掂。

[/quote]
當Band 1頭兩間都收既情況下,教統局會將第一志願個間分配俾佢,第二志願個間會由後補名單補上,學額係唔會si左。

發表於 06-12-17 16:22 |顯示全部帖子

ccspy

oh, I see, thank you :