用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 各位今年in St. Catherine的媽咪準備好未呀?? ...
樓主: Evolution6
go

各位今年in St. Catherine的媽咪準備好未呀?? [複製鏈接]

61#
發表於 06-11-10 21:45 |只看該作者

Re: 各位今年in St. Catherine的媽咪準備好未呀??

My daughter is going to attend the interview tomorrow. I like to know if the teacher would refuse to interview my daughter and me without having her father attended.

62#
發表於 06-11-10 21:52 |只看該作者

Only one parent can enter the school, she will definitely interview you and your girl without the presence of your husband.

小蝦媽媽 寫道:
My daughter is going to attend the interview tomorrow. I like to know if the teacher would refuse to interview my daughter and me without having her father attended.

63#
發表於 06-11-10 21:54 |只看該作者

唉... 睇完你地D留言, 我真係好DOWN...  我個仔先得果22個月, 真係都唔期望佢做得D咩... 我老公仲叫我索性唔好去

之前IN果啲學校, 就聽見好多人都收到信, 但我又無... 真係

不過我都知呢D野無得迫, ANYWAY, GOODLUCK TO YOU ALL

64#
發表於 06-11-10 21:55 |只看該作者

Thank you Kangaroo.

65#
發表於 06-11-10 22:07 |只看該作者

Dear All,

睇完大家今日interview的comments, 大家都覺得st. cat.今次interview令大家好失望.

我個仔仔都係, 其實一入學校門口佢巳經拉住我想走, 但係一路同佢講入面好多野玩. 好多小朋友, 一路行,一路同佢講, 佢先肯入去.

另外一個大問題..就係佢地要家長同小朋友企係學校門口外條咁窄既路仔,真係好危險. 有D家長如果自己一個企係度等, 如果開一開手袋攞野,個小朋友就真係好快巳經標出馬路. 太危險了.

以下係我今日INTERVIEW的詳細資料, 希望比未IN的媽咪參考下:

首先去到,係門口排隊啦,夠鐘可以入去,入到去, 佢地會帶你入去一個課室登記, 跟住佢地會貼一個貼紙係小朋友件衫,貼紙會註明係英文定中文IN. 跟住另一些老師又即刻帶我地行一大段路,去到另一個課室, 那裡全部都係選擇英文IN的小朋友. 係那個課室...嘜都無得玩. 坐到等齊幾個小朋友, 好快咁又去另一個課室. 跟住有個外籍老師帶幾個小朋友入去坐低玩.  咁家長就坐係小朋友后面. 老師會一路同小朋友講野,同玩 (呢PART唔知計唔計分架呢) 跟住玩完,又帶小朋友去另一個課室正式IN. 那個課室,一入去就巳經好嘈...太多小朋友, 太多家長. 太迫, 我隔離枱個家長坐得好后, 攪到我連張CHAIR都拉唔到出嚟. 我個仔仔呆呆地咁坐低. 但見佢都無嘜心機.

外籍老師問我仔仔的問題:
1) What's your name ? 我個仔好細聲答咗,如果個度唔係咁嘈都勉強會聽到.
2) How old are u ? 我個無答.
3) Who's in the picture (老師指住我仔仔張相) ? 我個仔又係無答.
4) Where is your nose ?  我個仔一歲巳經識既野...但佢都無答. 仲要成日心不在焉咁.

5) Teacher show my boy a picture and said here is a family with Daddy, Mammy, sister & baby.. Daddy is playing with baby, Mammy is folding clothes, sister is helping mammy to fold the clothes. Now can you point out which cloth belongs to daddy ? (張family圖隔離有幾件衫, 老師要我個仔指件衫係daddy的), 我個仔都係無睬佢.

6) 跟住老師攞幾粒有顏色的積木出來, 叫我仔仔放在一張有顏色的咭紙上, 張咭紙係紅黃藍, 老師首師放左藍色積木在藍色紙上,然后叫我個仔做. (但我個仔只係張所有積木叠起)

7) 跟住老師攞一張圖出來, 圖內有4件jacket, 每件jacket背后都有個空白的shape, 圓形,正方形等等. 然后叫小朋友將有關形狀的魔術貼貼在衣服上. (我個仔有貼, 但係貼錯晒d形狀)

外籍老師問我的問題 :
1) Why you choose St. Catherine ?
My answer: Because I love the Bilingual curriculum in St. Catherine. Moreover, all the teachers in St. Catherine with high qualification. I also heard from some mums that St. Cat's teacher are kindness and patient with childrens.

2) What is your expectation to your boy ?
My answer : I hope he can study in a happy environment and also can learn how to cooperate with others, so that he can grow up to be a polite and caring.

跟住老師比包餅我仔仔, 佢都有say thanks, 但超細聲.

以上就是我今日的interview, 好似嘜都無做過. 亦都好似好趕時間.....今日係st. cat 比我既感覺同我in啟思小幼個日...簡直係天同地比....

When Otis BB in Baby House 歡迎參觀Otis B's World

66#
發表於 06-11-10 22:10 |只看該作者

tiffanytseng,

唔好太唔開心...唔關你個小朋友事. 實在st. cat今日那個環境令到小朋友有好大壓力. 經過今日interview, 我覺得st. cat可能真係未必太適合我仔仔, 否則佢唔會咁想離開.

tiffanytseng 寫道:
yes, we leave the school.  she cried for more than 30 minutes...non-stop, even there's Barney VCD playing in the room.  you know, she loves to watch Barney so much.  but it can't help today.  

67#
發表於 06-11-10 22:12 |只看該作者

小蝦媽媽,

你放心, 因為入門口時佢地巳經要scan過晒, 你係一定只可以一個家長入去interview.

小蝦媽媽 寫道:

68#
發表於 06-11-10 22:19 |只看該作者

Evolution6,
你所指的要走一大段路,會不會令到小朋友不肯走,要大人抱着?還有,要等多久才可以面見老師?

69#
發表於 06-11-10 22:27 |只看該作者

小蝦媽媽,

又唔係話好遠既. 但轉好多彎...經過好多個課室. 咁囉. 我個小朋友就唔係好想行. 好想走.

70#
發表於 06-11-10 22:44 |只看該作者

I recall that the every two to three steps, there are teachers standing on both side, waving their hands, My daughter gets frightened by them.
[url=http://[/url]

71#
發表於 06-11-10 22:47 |只看該作者

I agreed
It seemed that the teacher has not encourage the small children to answer or understand theri questions.
As they ask in a hurry tone, it does not allow a parent or the child to think.
I f one think, it seemed that he did not know the answer
For instance, my daughter put the shape wrongly, and then she take away all the things and go forward to next questions

72#
發表於 06-11-10 23:04 |只看該作者

Don't gibe up ,
at least give him a chance to experience an interview la

Cheer up

[quote]
我有個仔 寫道:

之前IN果

73#
發表於 06-11-10 23:11 |只看該作者

我覺得點都去咗in先囉. 如果你真係鍾意呢間學校. 實在st.cat都試過收細仔架.

以前面試問咩問題我唔知, 但我見到大家宜家講, 我真係覺得佢地d問題完全唔fit for咁細既小朋友答囉.

[quote]
我有個仔 寫道:

之前IN果

74#
發表於 06-11-10 23:31 |只看該作者

My son's interview is conducted in Cantonese. Basically the questions are the same, plus two more
1. What is  the function of your eyes?
2. The teacher takes out one ruler, one crayon and one rubber and ask my son which one is used to draw picture?

Evolution6 寫道:
Dear All,

睇完大家今日interview的comments, 大家都覺得st. cat.今次interview令大家好失望.

我個仔仔都係, 其實一入學校門口佢巳經拉住我想走, 但係一路同佢講入面好多野玩. 好多小朋友, 一路行,一路同佢講, 佢先肯入去.

另外一個大問題..就係佢地要家長同小朋友企係學校門口外條咁窄既路仔,真係好危險. 有D家長如果自己一個企係度等, 如果開一開手袋攞野,個小朋友就真係好快巳經標出馬路. 太危險了.

以下係我今日INTERVIEW的詳細資料, 希望比未IN的媽咪參考下:

首先去到,係門口排隊啦,夠鐘可以入去,入到去, 佢地會帶你入去一個課室登記, 跟住佢地會貼一個貼紙係小朋友件衫,貼紙會註明係英文定中文IN. 跟住另一些老師又即刻帶我地行一大段路,去到另一個課室, 那裡全部都係選擇英文IN的小朋友. 係那個課室...嘜都無得玩. 坐到等齊幾個小朋友, 好快咁又去另一個課室. 跟住有個外籍老師帶幾個小朋友入去坐低玩.  咁家長就坐係小朋友后面. 老師會一路同小朋友講野,同玩 (呢PART唔知計唔計分架呢) 跟住玩完,又帶小朋友去另一個課室正式IN. 那個課室,一入去就巳經好嘈...太多小朋友, 太多家長. 太迫, 我隔離枱個家長坐得好后, 攪到我連張CHAIR都拉唔到出嚟. 我個仔仔呆呆地咁坐低. 但見佢都無嘜心機.

外籍老師問我仔仔的問題:
1) What's your name ? 我個仔好細聲答咗,如果個度唔係咁嘈都勉強會聽到.
2) How old are u ? 我個無答.
3) Who's in the picture (老師指住我仔仔張相) ? 我個仔又係無答.
4) Where is your nose ?  我個仔一歲巳經識既野...但佢都無答. 仲要成日心不在焉咁.

5) Teacher show my boy a picture and said here is a family with Daddy, Mammy, sister & baby.. Daddy is playing with baby, Mammy is folding clothes, sister is helping mammy to fold the clothes. Now can you point out which cloth belongs to daddy ? (張family圖隔離有幾件衫, 老師要我個仔指件衫係daddy的), 我個仔都係無睬佢.

6) 跟住老師攞幾粒有顏色的積木出來, 叫我仔仔放在一張有顏色的咭紙上, 張咭紙係紅黃藍, 老師首師放左藍色積木在藍色紙上,然后叫我個仔做. (但我個仔只係張所有積木叠起)

7) 跟住老師攞一張圖出來, 圖內有4件jacket, 每件jacket背后都有個空白的shape, 圓形,正方形等等. 然后叫小朋友將有關形狀的魔術貼貼在衣服上. (我個仔有貼, 但係貼錯晒d形狀)

外籍老師問我的問題 :
1) Why you choose St. Catherine ?
My answer: Because I love the Bilingual curriculum in St. Catherine. Moreover, all the teachers in St. Catherine with high qualification. I also heard from some mums that St. Cat's teacher are kindness and patient with childrens.

2) What is your expectation to your boy ?
My answer : I hope he can study in a happy environment and also can learn how to cooperate with others, so that he can grow up to be a polite and caring.

跟住老師比包餅我仔仔, 佢都有say thanks, 但超細聲.

以上就是我今日的interview, 好似嘜都無做過. 亦都好似好趕時間.....今日係st. cat 比我既感覺同我in啟思小幼個日...簡直係天同地比....

75#
發表於 06-11-10 23:31 |只看該作者

EVOLUTION 6 & EUKA,

Thanks for your encouragement

i will go there tomorrow as i also want my son to experience it as well. Quoted from Tifffanytsend mami "She's already full-scored girl". Thus,  i believe all the kids here have already done the best!!!  

Cheer up!    

76#
發表於 06-11-10 23:35 |只看該作者

kangaroo,

呀....我都有間尺/擦膠/蠟筆呢條問題, 呢條我就仔就識, 佢識得攞未蠟筆比個老師.

77#
發表於 06-11-10 23:37 |只看該作者

我有個仔,

係呀. 我相信我地呢度個個小朋友巳經做到滿分. 係一個咁迫咁多人既環境, 佢地都願意入去學校in....巳經好難得.

我想問下各位, 如果中文in的係咪多人d架, 你地大約等咗幾耐呀?

78#
發表於 06-11-10 23:38 |只看該作者

Evolution6
我同意! Although St. Cat. is not my cup of tea, I took my kid to attend the interview today! It didn't go too well either. My kid gave no responses to any of the questions!! 我覺得d 問題及老師好冇 heart, 咁算吧! 當一個機會去了解這問學校! :
該用戶已被刪除

79#
發表於 06-11-10 23:44 |只看該作者

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

80#
發表於 06-11-10 23:51 |只看該作者

我個囝今日都in 完, 表現 ok 啦!(起碼佢冇周圍走, 佢平時超 active, 坐唔定)

不過我 interview 個 miss, 我又覺得好有耐心喎, 起初我個囝都怕怕怕羞羞, 於是佢都問多幾次,  基本上我個囝都答到哂, 不過真係可能小朋友臨場表現, 連好細已識耳o係邊, 佢都唔肯答 :evil: 又問佢 口&耳 用黎做乜? 我都覺得好深    可能本身我個囝講野仲好渣!    點識表達喎~

不過最令我奇怪係, 之前 bk 有人講 父母一齊去好d, 係唔係以往可以呢? 有冇之前既家長可以再講下   

雖然張回條已經寫明只可以一個家長入, 所以我地都唔可以怪學校!

另外o係門口排隊, 由於我只不過早 10mins 到, 所以時間啱啱好, 不用排隊~

學校真係太多班房, 行到我都覺氹氹轉, so far, 咁多人in我又覺安排已經算好好喇, 真係唔覺混亂    
‹ 上一主題|下一主題