關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 香港培正小學 嘩!依家幼稚園高班就要D學生寫週記,各位家長點睇 ...
發新帖
查看: 4449|回覆: 0
go

嘩!依家幼稚園高班就要D學生寫週記,各位家長點睇 [複製鏈接]

Rank: 2


96
1#
發表於 06-10-26 23:37 |顯示全部帖子

Re: 嘩!依家幼稚園高班就要D學生寫週記,各位家長點睇

係咪講緊小一呀 咁幼稚園升上去, 難跟嗎
‹ 上一主題|下一主題