用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 播道書院Vs. 聖若望(St. Johannes college)
樓主: CHWong68
go

播道書院Vs. 聖若望(St. Johannes college) [複製鏈接]

21#
發表於 06-8-2 20:31 |只看該作者

Re: 播道書院Vs. 聖若望(St. Johannes college)

crystalss 寫道:
At that moment, one of my son's teacher is Mrs. Chung. My son did not want to go back to the school one day after I submitted the letter for give up the seat, He was crying like crazy. (the first day of the school day, my son was so happy to go there until I submitted the letter). One year later, I asked him why he don't want to go there, he told me Mrs. Chung was beat his face. For the kids who is 2years and eight months old, they will not know how to explain to you, however, when he was over three years old, he understand how to explain to you. Trust or not, up to you.

我囡囡當年都應該同crystalas 囝囝一班, 果年st Joannes 被一本雜誌揭發訂購非法膳食供應商, 此供應商同時提供茶點比 kindergarten(e.g marcorni....), 當時, 我地係parents day 個日欲了解此事, 卻被Miss chung 同我地講"如你地不認同我地學校....., 可以找另一間....." 諗番轉頭真係多謝佢咁講 :tongue: e 家我囡囡係另一間讀得好開心, 英文很流利, 仲有一個當年winnie the pooh 既classmate 插班入黎讀 tim!

22#
發表於 06-8-3 00:35 |只看該作者

I know one past student. He told me that the lunch that the school provided was smelly and sour always. But if they rejected to eat, they would be hungry. He told me that his classteacher gave the crackers to him but was punished and scolded by Miss Chung (the principal)and her sister Mrs Chan. As I see, Miss Chung is a perfect PR and she was doing very good before the little angels but for the senior primary, the kids can  understand everything.

23#
發表於 06-8-3 01:57 |只看該作者

angelmami 寫道:
[quote]
crystalss 寫道:
At that moment, one of my son's teacher is Mrs. Chung. My son did not want to go back to the school one day after I submitted the letter for give up the seat, He was crying like crazy. (the first day of the school day, my son was so happy to go there until I submitted the letter). One year later, I asked him why he don't want to go there, he told me Mrs. Chung was beat his face. For the kids who is 2years and eight months old, they will not know how to explain to you, however, when he was over three years old, he understand how to explain to you. Trust or not, up to you.

我囡囡當年都應該同crystalas 囝囝一班, 果年st Joannes 被一本雜誌揭發訂購非法膳食供應商, 此供應商同時提供茶點比 kindergarten(e.g marcorni....), 當時, 我地係parents day 個日欲了解此事, 卻被Miss chung 同我地講"如你地不認同我地學校....., 可以找另一間....." 諗番轉頭真係多謝佢咁講 :tongue: e 家我囡囡係另一間讀得好開心, 英文很流利, 仲有一個當年winnie the pooh 既classmate 插班入黎讀 tim!

[/quote]

;-) :-? :-? :-?

24#
發表於 06-8-3 03:07 |只看該作者

25#
發表於 06-8-3 03:13 |只看該作者

26#
發表於 06-8-3 09:32 |只看該作者

Angelmami,

係呀!我個仔當時真是在the winnie the pooh班,我是遞完退學信,個仔先比人打面,當佢三歲多時,而每次搭車經過SJC,佢都會講不要再去此校及見到姓"蟲"的老師.我個仔當時嘅陰影是怕了返學.每日返學都哭到半死,以為媽媽同姐姐唔要佢.我個仔要10多天才可復完不哭.

現在你想考邊間小學?

crystalss

angelmami 寫道:
[quote]
crystalss 寫道:

[/quote]

27#
發表於 06-8-3 15:19 |只看該作者

Dear crystalss,

Tks for your comments for SJC. So my kids will not
register for P.1 today.

Tks.   

28#
發表於 06-8-3 21:13 |只看該作者

我有個囡囡今年在SJC升讀K2,當年我跟所有媽咪
一樣,幫小朋友報讀多間幼稚園,由於我女兒是11
月出世,Interview時只有2歲,最後浸會幼稚園和
SJC都取錄左囡囡,我同老公商量選讀那一間,而
當時我姑仔的兒子正在浸會幼稚園讀K3,於是我就
請教姑仔,姑仔話浸會幼稚園是非常活動教學的,
上課時同學很多机會發揮,着重啓发,但冇乜字寫,
到K3都好少寫字的,冇乜功課的。另一方面,我
有一位街坊吳太,那天在乘軜時閒談時知道她的女
兒在SJC讀P2,我就馬上收風啦,吳太說SJC的程
度很深,進度很快,她的女兒自P1開始已經要補習,
冇乜時间玩,街坊吳太還說SJC的程度P1就讀相等
於P2既嘢,個女仲要學彈琴等課外活動,很緊張。
我聽左兩間幼稚園嘅情況,最後當然是決定自已
女兒讀边間幼稚園呢?最後,我和丈夫意見一致
選左SJC,我們兩夫婦分釋如下:我姑仔的兒子對
生活的認知很豐富,只是K2人仔細細什麼都識,但
很沒礼貌,很自私,從來不跟人打招呼,很自我。
反觀吳太的女兒平時街坊碰面很有禮貌,乘軜時總
是端正地站着,給人的感覺很有家教的,盡管我也
層聽過吳太也有鬧女兒的時候,但我想一個小朋友
在家怎樣頑皮也好,能夠在外面予人大方得体的感
覺,也相當不錯了。往後我也曾在樓下餐廳遇見吳
太的女兒跟着她爸爸在吃早歺,我也乘机問她返SJC
這間學校開心嗎?她毫不考慮就答開心,還有奶飲
有維他命吃。這時我就更堅決讓女兒入讀SJC啦!
很快一年過去了,我女兒不過不失啦,她始終還很
小呢!但吳太的女兒今年升P4了,她爸爸說她已經
可以跟外國人全英語溝通了,但中文就差D啦,吳爸
爸還打趣說人家要補習英文,我個女要補中文,真攪
笑。

各位家長,以上是我個人的真實經歷,至於SJC是不
是一間好學校或者是不是一間很差的學校,由家長們
自已定奪吧!

29#
發表於 06-8-3 21:20 |只看該作者

crystalss

咁快又要揀小學, 我都會報DSS + 私小, 其實, 都prefer 大抽獎ga 你囝囝讀繄ge kinder 好似好多primary 都喜歡收wor!

30#
發表於 06-8-3 21:20 |只看該作者

BillyLeung

乜 SJC P.1 今日仲有得註冊咩?唔係8月1及2日已經
註冊完畢咩?

BillyLeung 寫道:
Dear crystalss,

Tks for your comments for SJC. So my kids will not
register for P.1 today.

Tks.   

31#
發表於 06-8-3 21:29 |只看該作者

angelmami
   都未問妳去旅行好吾好玩? 最後有無去Mother Farm呀?

32#
發表於 06-8-3 22:08 |只看該作者

BBChu

好耐冇係呢度chat 啦! 好玩呀! shopping 到 last minute 再趕上 airport limousine, 你地到 tokyo 果日有冇36/37度, 真係好晒ar! 因為怕太熱, 都冇去mother farm ar!  你就好啦, 去左10幾日, 邊shu 最好玩?

stephy 仲有冇跳ballet 呀

33#
發表於 06-8-3 22:28 |只看該作者

angelmami
咁又吾係好熱喎! 反而天陰陰咁。 最衰係在箱根落大雨,咩遊船,吊車都無坐。去10幾日,其實好倦。 我今次去左兩次台場青海,幾好行喎! 又多小朋友野買!妳又有咩大發現呀?

stephy仲有跳ballet,本來想返曾雪麗度跳,但佢話鍾意係學校上喎!

angelmami 寫道:
BBChu

好耐冇係呢度chat 啦! 好玩呀! shopping 到 last minute 再趕上 airport limousine, 你地到 tokyo 果日有冇36/37度, 真係好晒ar! 因為怕太熱, 都冇去mother farm ar!  你就好啦, 去左10幾日, 邊shu 最好玩?

stephy 仲有冇跳ballet 呀

34#
發表於 06-8-3 22:49 |只看該作者

BBChu

台場青海, 一個新ge shopping 地方? 我地今次冇去呀? 大發現..... 未果個 8景島囉, 都幾好下玩wor!

囡囡都冇跳曾雪麗啦, too expensive 啦! Mei Foo Brach 仲係度咩! 囡囡轉左另一間lor!

35#
發表於 06-8-3 23:36 |只看該作者

angelmami
青海都吾係新野啦! 個度有個摩天輪嫁! 八景島幾年前去過,果度都幾舒服。
曾雪麗Mei Foo仲有,佢用外藉老師教,一定貴啦!

36#
發表於 06-8-4 13:44 |只看該作者

BBchu

你囡囡曾經係曾雪丽學巴蕾舞咩!你覺得好唔好呀?
我個女而家係王仁曼學緊,但我覺得麻麻,想轉另
一間,想聽下你意見。Thanks!

37#
發表於 06-8-4 14:09 |只看該作者

RaRa媽
我囡囡二至三歲時係曾雪丽學過, 都ok既!  可能美孚centre比較少人上, 老師指導得細心d.  其實妳可以試下堂先決定.   亦有人介紹Lina Leung Ballet School at YWCA, Waterloo Road.  王仁曼吾係都ok咩! 見d人口碑都吾錯.

38#
發表於 06-8-4 14:46 |只看該作者

angelmami 寫道:
[quote]
crystalss 寫道:

[/quote]

如果無錯,你地講緊係2004果年K1 winnie the pooh。咪同我囡囡同一屆。

你仔仔被Mrs. Chung打?我囡無同我o既?K1果時,頭果個月,每日放學,我都問囡囡學校d野,她是大囡會識講,記得有一日,她們分組,老師要帶其中一個同學去洗手間,有一、兩分鐘無老師係班房度我都知。如果真係有同學仔被老師打咁大件事,無理由個八妹仔唔講架。

就連angelmami 囡囡離開學校都係亞囡講我知。亞囡仲叫我問Miss Chung點解佢走o左,Miss Chung同我講o左 her side of reason。我唔會評論,只可以話各人有各人的立場和觀點。

每個人都可以有自己睇法,但係話老師會打小朋友就係好嚴重o既指責。雖然話三歲會比較懂表達,但係佢地咁細,記憶普遍唔過幾個月。

我亦都認識有d同學仔係K2時轉o左校,原因係佢地考到一間父母心儀的學校、或者係小朋友唔喜歡SJC上課o既模式,真係無聽過老師打小朋友。我反而聽過我囡囡投訴,老師Hug佢同學仔無Hug佢     
囡囡最愛作弄我,叫我"貓貓 哈!哈!哈!"

39#
發表於 06-8-4 19:06 |只看該作者

BB Chu

Thank you!

我囡囡係王仁曼學左一年,從來都冇乜評語,每班
好多同學,平時十幾人,暑假仲插到成20人一班,
每當落堂總是人頭湧湧的,跟本冇机会向老師了解,
而且王仁曼安排課堂十分緊湊,係同一個舞室,一
班學生排隊放學,另一班就排隊入舞室上課,而且
係同一个老師教,老師就好似流水作業咁,一班完
一班嚟,比我嘅感覺好商业化。

BBChu 寫道:
RaRa媽
我囡囡二至三歲時係曾雪丽學過, 都ok既!  可能美孚centre比較少人上, 老師指導得細心d.  其實妳可以試下堂先決定.   亦有人介紹Lina Leung Ballet School at YWCA, Waterloo Road.  王仁曼吾係都ok咩! 見d人口碑都吾錯.

40#
發表於 06-8-4 19:26 |只看該作者

越學得高級, 人數就越來越小。
不過, teacher 就越來越嚴。[quote]
RaRa媽 寫道:
BB Chu

Thank you!

我囡囡係王仁曼學左一年,從來都冇乜評語,每班
好多同學,平時十幾人,暑假仲插到成20人一班,
每當落堂總是人頭湧湧的,跟本冇机
‹ 上一主題|下一主題