關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 學之園幼稚園(昇御海逸) 學之園(海逸校)06K1
發新帖
查看: 58265|回覆: 8
go

學之園(海逸校)06K1 [複製鏈接]

Rank: 2


59
1#
發表於 06-7-20 09:53 |顯示全部帖子

Re: 學之園(海逸校)06K1

Hi

I am glad to heard that Preston received academic acheivement' 學業優異獎award.

Rank: 2


59
2#
發表於 06-7-21 19:12 |顯示全部帖子

Re: 學之園(海逸校)06K1

Lydia~~
ho lim 返PE Class, 但仲未決定會唔會轉. 講真我真係好鐘意學之園, 但我諗到好長遠, 考慮埋小學既問題, 所以好難決定.

lisze~~
我仲頭痛緊搵國家資料, 你搵佐未呀!

Rank: 2


59
3#
發表於 06-7-24 13:07 |顯示全部帖子

Re: 學之園(海逸校)06K1

Lydai & Doris~

早2個月收到offer, 呢間學校係我一直心儀, 所以知道收佐時好開心, 但唯一要考慮就係下午班, 時間無咁好用. 但去完學之園觀果後, 我地都鐘意佢地既課程, 同我心目中所想既好接近, 所以好難選擇, 我地仲有2個月時間考慮.

今日ho lim 第一日返學校summer course, 可能係我送佢返學既關係, 而且唔同佐課室, 所以喊唔比我走, 仲要喊到嘔…., 校車姨姨叫我地比佢撘校車, 可能會好d.

Rank: 2


59
4#
發表於 06-7-24 22:48 |顯示全部帖子

Re: 學之園(海逸校)06K1

Doris & lisze~~

ho lim 放學時好開心, 校車姨姨建議我地比佢撘校車返學校, 佢會無咁扭計, 不過聽日會比佢試下, 但都會盡量我車佢返學校, 因為校車好早上校車, 上車時間平時佢仲未起身架.

我放工返到屋企, 佢好開心咁同我講, mummy, I will go to China with Ms Hung, Ms Angelika, Ms Ivy.........??????    我再睇下佢個袋, 係喎, 真係有張boarding pass 去China wor!!

Rank: 2


59
5#
發表於 06-7-24 23:04 |顯示全部帖子

Re: 學之園(海逸校)06K1

Lydia~~

Preston 好叻仔呀 . 我都想了解協康既course, 可唔可以俾d 資料我呀!

如果我選擇另一間的話, K2就要轉校la, 因為佢地得k1 同k2.
CCKG 好多人考, 但得好少位, 有d 家長話好似買六合彩咁難中, 不過始終係好學校, 所以值得一試呀   

Rank: 2


59
6#
發表於 06-7-25 14:04 |顯示全部帖子

Re: 學之園(海逸校)06K1

lisze~~

學之園d 老師整體質素真係唔錯, 好有愛心同細心.
今日ho lim 成日搣個咀唇, 搣到流血, 所以老師打黎話我知.我順便問埋ho lim 上課情況, 因為佢算係較細既一個. 所以我都擔心佢跟唔到, 好在老師話佢都ok.

老師話一班25個小朋友, 而且一齊上堂.
我相信佢地可以係d 哥哥姐姐身上學下野. 聽日我會車佢返學, 希望佢唔好再喊唔比我走啦.

Rank: 2


59
7#
發表於 06-7-25 18:16 |顯示全部帖子

Re: 學之園(海逸校)06K1

lisze

今日係中文老師call 我, 如無記錯好似係姓梁.
至於學校還在考慮中, 有時會好confirm, 但諗諗下又有動搖. 始終係2條唔同既路, 所以會留待開學後再決定, 因為驚揀錯路無得返轉頭

Rank: 2


59
8#
發表於 06-7-25 22:29 |顯示全部帖子

Re: 學之園(海逸校)06K1

Lydia~~

如果有得比我選擇SC & LH, 我相信我都會選LH, 始終對LH有感情, 同埋上至校長下至嬸嬸都好NICE 好親切. 而且校舍永遠給我一個好乾淨既感覺, 更重要係K1-K3係雙班主任.

另一間學校11月先開學, 所以我地最遲九月尾決定...假如真係決定行另一條路, 咁就非轉不可. 其實我自己都有了決定, 只係我先生仍站在十字路口...

Rank: 2


59
9#
發表於 06-7-28 09:37 |顯示全部帖子

Re: 學之園(海逸校)06K1

lisze~~
係呀, 佢地要足3歲先收架, pls check pm.

dear all~~
如果明日落雨的話我地都會去disneyland, 因為我貪佢會少d 人同埋無咁熱.
上次天文台話會狂風雷雨, 但我地都照去, 入到去竟然無開過傘, 而且好少人, 只係玩autopia 排得比較耐, 可能係新既關係. 如果有太陽的話我地就會改去沙灘.

Doris~
上年ho lim 2歲生日我地都入HK disney hotel, Luch 同breakfast 係翠樂庭食buffet, 第一日佢係餐廳見到d 卡通人物驚到喊, 第二日就好開心咁拖住佢地周圍走, 今年都考慮再住, 想試下hollywood hotel.
‹ 上一主題|下一主題