22#
發表於 06-6-8 12:40 |只看該作者

Re: 升中有後盾,還是六年小學生涯緊要?

當然是6年小學生涯重要!!!

先聲明,我不知循小和KTS那家更好,那家好就讀那家,但如果一定要看中學之保障的話,那不難比較:

入英中之%那個高,好象是KTS高得多。
另外,KTS所入的英中,名氣比循中好的有很多,循小又有多少人能進入名英中呢?

再深入一層,"唔使憂"係唔係好嘢呢?假設Band2生都可順利進入其中學,那說明甚麼呢?說明中學差而己。

香港分band1,2,3,目的是為了因材施教,基本上,升中派位,band1自然派到band1學校(除非自己不要),band2派band2學校,band3派band3學校。只要努力,成為band1學生,何憂之有?

讀KTS,自己不幸成為band2或band3學生怎辦呢?讀好學校,你也不能令自己变成band1学生(假如KTS較好,不好你不會選),讀較差之学校,你就能把握??

23#
發表於 06-6-8 17:27 |只看該作者

循小上下午校個BAND 1 都有5X%,甘佢辦學水準都一定唔差啦!循中唔太好,循小讀得叻,唔讀自己中學+!
"初中教育"有個小杉杉家長,今年囝囝讀P6循下,佢好helpful,你問佢既意見!不過下午校D時間唔好用,我係過來人。問一間學校好唔好,最好問D高年班家長。唔好問低年班。
Kln Tong 小學係私小,程度好深,因為一直留意佢for細B,佢地英文係教高一級,math係教高半個學期,如小朋友愛讀書,對自己有要求,甘就arm曬!前o果排有一位Kln Tong 家長(佢讀完P1已無讀),post一條佢地小一既數出來,我都覺得好深!我問過佢地家長,英文textbook 係用longman express(這本比較深既書)2ab 已for 小一,3ab for 小二,st Mary 都係教高一級,但用 longman welcome (淺好多!)如果小朋友係聰明&肯讀,甘一定比佢讀Kln Tong 私小。唔好計學費啦!最緊要間學校係,arm小朋友讀,生仔=消銀紙!

24#
發表於 06-6-8 17:33 |只看該作者

真係好認同你講果句 "生仔=消銀紙"           
catcatmom 寫道:
循小上下午校個BAND 1 都有5X%,甘佢辦學水準都一定唔差啦!循中唔太好,循小讀得叻,唔讀自己中學+!
"初中教育"有個小杉杉家長,今年囝囝讀P6循下,佢好helpful,你問佢既意見!不過下午校D時間唔好用,我係過來人。問一間學校好唔好,最好問D高年班家長。唔好問低年班。
Kln Tong 小學係私小,程度好深,因為一直留意佢for細B,佢地英文係教高一級,math係教高半個學期,如小朋友愛讀書,對自己有要求,甘就arm曬!前o果排有一位Kln Tong 家長(佢讀完P1已無讀),post一條佢地小一既數出來,我都覺得好深!我問過佢地家長,英文textbook 係用longman express(這本比較深既書)2ab 已for 小一,3ab for 小二,st Mary 都係教高一級,但用 longman welcome (淺好多!)如果小朋友係聰明&肯讀,甘一定比佢讀Kln Tong 私小。唔好計學費啦!最緊要間學校係,arm小朋友讀,生仔=消銀紙!

25#
發表於 06-6-8 19:05 |只看該作者

我仲諗緊揀邊間          

升中有後盾 - St.Paul Boy(不過中

26#
發表於 06-6-8 23:43 |只看該作者

elmo&cookie 寫道:
I like 聖家, 你咁好運, 如果你唔要讓比我呀   

我想請教你聖家kln.city/kln.tong的分別?又边一間升原校中學高,而派不到原校中學咁又派边多呢?   

27#
發表於 06-6-9 09:50 |只看該作者

[quote]
dory13b 寫道:
我仲諗緊揀邊間          

升中有後盾 - St.Paul Boy(不過中

28#
發表於 06-6-9 09:57 |只看該作者

29#
發表於 06-6-9 15:01 |只看該作者

moochacha 寫道:
我都有這問題,真係稔到就快癲   

私小 : 深水埗崇真
優點 : 有直屬英文中學, 升中Band1(40%), Band2(42%), 英中(97%)(因有三間英文祟真私/直資中學), Native English 及普通話老師.

缺點 : 大約每月$4000(學費+校巴+什費+xx班)
      早起床+長途車, 住荃灣, 每天要早過六時起床, 六時半上車, 車程約一小時(因要接中途學生), 每天來回多花两小時乘車.

派位 : 荃灣柴灣角天主教上午校
優點 : 近, 每天少兩小時乘車時間, (約2008年搬深井, 但較往祟真少一小時一天), 升中Band1(49%)(佢話, 但有人話有些是Band2, 例 荃灣王少清, 李城璧), 幼稚園校長+壹學堂+有些人說此校不錯.

缺點 : 沒有中學, 升Band3較真多, 程度較崇真淺(我認為), 沒有Native English, 小兒好動(看來崇真較活動)

我想選祟真, 但太太選柴天上(又担心讀祟真, 小兒跟得辛苦, 學費可供多些xx班.)

Help

30#
發表於 06-6-9 15:18 |只看該作者

Dear dory13b

KTS6月6日已經要註冊,你有無去到呀?另想問St. Paul Boys幾時要註冊呢?

Cheers

31#
發表於 06-6-9 15:20 |只看該作者

[quote]
dory13b 寫道:
我仲諗緊揀邊間          

升中有後盾 - St.Paul Boy(不過中

32#
發表於 06-6-9 18:41 |只看該作者

tommythumb,

Oh!!  寫少左小學都要比錢, 吾好意思, 令你誤解。

[quote]
tommythumb 寫道:
[quote]
dory13b 寫道:
我仲諗緊揀邊間          

升中有後盾 - St.Paul Boy(不過中

33#
發表於 06-6-10 00:54 |只看該作者

catcatmon said: "Klln Tong 小學係私小,程度好深,因為一直留意佢for細B,佢地英文係教高一級,math係教高半個學期"

Don’t be misled that a school teaching textbooks one year in advance can make a kid any smarter.  It won’t!  If it would, I will personally teach my kid with syllabus of 5 or even 10 years ahead.

Whether a kid can have excellent or good academic performance depends on his/her inborn ability coupled with hard working and luck in the long run.

Take my own example when I studied primary school about 40 years ago.  I studied English, Arithmetic, Science, Health Education, Geography, History, Chinese and Bible in my Primary 6.  The textbooks of the aforesaid subjects were all written in English except Chinese and Bible.  My school had also had westerner teachers at that time.  The result was: I failed in almost all subjects at school.

I was brilliant when I attended Form 1 and was among the students with good examination result.  You may be interested to know that the History textbook that I studied in my Form 1 was the one that I used in Primary 6.

However, my good result did not last long; my performance became to lag behind since Form 2 and I failed again in most subjects at school.

From this, you will see that teaching syllabus or using textbook of one grade in advance cannot not benefit your kid later on unless s/he is a genius.

judy said: "香港分band1,2,3,目的是為了因材施教,基本上,升中派位,band1自然派到band1學校(除非自己不要),band2派band2學校,band3派band3學校。" and "讀KTS,自己不幸成為band2或band3學生怎辦呢?讀好學校,你也不能令自己变成band1学生"

Absolutely Agreed!

34#
發表於 06-6-10 01:04 |只看該作者

Of course KTS.  No need to compare la.

gigivinda 寫道:
[quote]
catcatmom 寫道:
甘派到邊間津小?有間心儀的私小又係邊間?你講埋,甘佢BK既SUPER媽咪回應多D。

津小係九龍循小下午,私小係KTS (九龍塘學校)。真係麻煩哂BK媽咪。[/quote]

35#
發表於 06-6-10 01:40 |只看該作者

LLT 寫道:
However, my good result did not last long; my performance became to lag behind since Form 2 and I failed again in most subjects at school.

From this, you will see that teaching syllabus or using textbook of one grade in advance cannot not benefit your kid later on unless s/he is a genius.

咁你可否講吓後來你點成功架? Form 2 肥哂佬既人一定寫唔到你咁好的英文。定係你以前間學校超班馬,出親嚟嘅必屬佳品? 定係你間學校其实巳幫你打好底你自己唔覺咋?

36#
發表於 06-6-10 02:41 |只看該作者

我有野要補充呀!世事無絕對!讀高一級只係適合一些聰明OR喜愛讀書型.聰明小朋友教得淺佢好悶+!
我故仔讀講過N甘多次,不過我又講多一次,希望朋友唔會睇BK,朋友個仔當年讀st francis (讀高一級),名列前矛,順利地入埋9華,朋友覺得掂曬,放曬手,佢覺得亞仔好叻,成日同人提起佢個仔係讀9華=名校,朋友話:入左名校唔冼push,人人讀佢就讀+啦!點知果年會考佢亞仔得14分,英文result係dog,要去一間無人去中中完成Alevel,最後去左U主修一科無mud讀學科,9華出名好free(唔交功課無人埋+!學校成日訓練領導.) 所以有可能朋友個仔仔入到,d野甘淺,我P5都讀過,玩讓賽先,得閒打下機,甘做父母真訓左係度!
特別係小學階段係學校逼,家長逼上位,上到中學又駁唔到一間"谷"中學,小朋友開始反下叛,甘就頭痕啦!

37#
發表於 06-6-10 03:25 |只看該作者

catcatmom 寫道:
我有野要補充呀!世事無絕對!讀高一級只係適合一些聰明OR喜愛讀書型.聰明小朋友教得淺佢好悶+!
我故仔讀講過N甘多次,不過我又講多一次,希望朋友唔會睇BK,朋友個仔當年讀st francis (讀高一級),名列前矛,順利地入埋9華,朋友覺得掂曬,放曬手,佢覺得亞仔好叻,成日同人提起佢個仔係讀9華=名校,朋友話:入左名校唔冼push,人人讀佢就讀+啦!點知果年會考佢亞仔得14分,英文result係dog,要去一間無人去中中完成Alevel,最後去左U主修一科無mud讀學科,9華出名好free(唔交功課無人埋+!學校成日訓練領導.) 所以有可能朋友個仔仔入到,d野甘淺,我P5都讀過,玩讓賽先,得閒打下機,甘做父母真訓左係度!
特別係小學階段係學校逼,家長逼上位,上到中學又駁唔到一間"谷"中學,小朋友開始反下叛,甘就頭痕啦!

我的故事
1. 當年讀中中考會校課程乙, 結果是 攞A人哋當你係C, C當E, E當fail.       此乃一極瑞, 同學們都不開心. 又要重考課程A.

2. 後來入了理工(當年未是大學), 有同學來自英皇, 但他說入理工是班中最差的, 所以所有同學會/聚會都不敢参加, 非常自悲. 此乃另一極端.(好像在一間Band2頭小學考第十, 升入Band1中學考第尾)

我只想小兒不在這两個極瑞.

38#
發表於 06-6-10 07:50 |只看該作者

the regisration date of 循小/KTS hv expired, what you chose finally?

its really quite difficult to choose between KTS & 循小 coz they are both not either super private or public school. if yr child got a seat in DGS, MCS, LaSalle, ..., you post a topic"KTS or DGS/MCS/LaSalle", i can tell no one will tell you you hv to consider your child is  band 1頭, 中, 尾,..., the ans is only one : go go go DGS/MCS/LaS, and actually you wont post the topic, you already celerabate w/yr child. Why applied for KTS at the beginning? really just want a spare seat before join the lucky draw?

which kindergarten your child come from?

gigivinda 寫道:
津小係九龍循小下午,私小係KTS (九龍塘學校)。真係麻煩哂BK媽咪。

39#
發表於 06-6-10 13:32 |只看該作者

gigivinda:

Thank you for praising me.

Let me first clarify that I am not successful but an ordinary bread-earner as many others in Hong Kong and my English does not measure up with many parents here in this forum.  I can only air my view in English because I have difficulty in typing Chinese.

For completeness, it is a shame for me to tell that I failed at school in almost all subjects since Form 2 onwards; and my performance ranked at the bottom in class throughout those years.  It was only fortunate that notwithstanding my poor performance at school, I passed the HKCEE.

Further, I studied in a Christian secondary school in Form 1.  With my excellent result in that year I was admitted into Form 2 by another Catholic school.

I believe, had I remained in the first school, my performance could be maintained at the upper sector; and my performance in the HKCEE would more or less be the same due to my personal ability.  This has nothing to do with in which school I study.  The only difference is my school life would probably be much happier if I did not change the school.

40#
發表於 06-6-11 00:09 |只看該作者

Totally agreed.  I will choose 循小 coz KTS is not a super private school.  It's not big difference.  
hkalilai 寫道:
the regisration date of 循小/KTS hv expired, what you chose finally?

its really quite difficult to choose between KTS & 循小 coz they are both not either super private or public school. if yr child got a seat in DGS, MCS, LaSalle, ..., you post a topic"KTS or DGS/MCS/LaSalle", i can tell no one will tell you you hv to consider your child is  band 1頭, 中, 尾,..., the ans is only one : go go go DGS/MCS/LaS, and actually you wont post the topic, you already celerabate w/yr child. Why applied for KTS at the beginning? really just want a spare seat before join the lucky draw?

which kindergarten your child come from?

[quote]
gigivinda 寫道:
津小係九龍循小下午,私小係KTS (九龍塘學校)。真係麻煩哂BK媽咪。
[/quote]
A working mother with two kids
‹ 上一主題|下一主題