關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 請問何文田聖文嘉好唔好?
發新帖
查看: 899|回覆: 1
go

請問何文田聖文嘉好唔好? [複製鏈接]

Rank: 1


1
1#
發表於 05-11-4 15:01 |只看該作者

請問何文田聖文嘉好唔好?

請問何文田聖文嘉好唔好?  
咁~何文田的聖文嘉好定浸信會好 ?因我仔仔就黎要選校了~~~ 十分謝謝~~~

Rank: 2


75
2#
發表於 05-11-5 13:55 |只看該作者

Re: 請問何文田聖文嘉好唔好?

我兩個女都0係0個度讀緊.........我覺得幾好 ~ 如果淨何文田來講, 循道衛理,浸信會同聖文嘉, 我覺得聖文嘉最好! 因師資方面聖文嘉是比較好, 0的老師都好關心學生, 價錢合理, 功課唔會太多(小朋友唔會覺得有壓力), 又有適量課外活動........等~ 間中又會搞0下節日派對...........雖然地方唔係好大, 但五臟俱全  
PRI PRI 孖媽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖