關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 國際學校 今年國際學校係咪競爭好激烈
發新帖回覆
查看: 617|回覆: 2
go

[小學] 今年國際學校係咪競爭好激烈 [複製鏈接]

Rank: 1


21
1#
發表於 3 天前 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
本帖最後由 ayako 於 26-6-25 10:26 編輯

聽個媽媽講,早1、2 年拎 FP 好多IS都話有位,但今年有FP 都話要排。
英基一向都爆唔在講,其他係咪都一樣?
   0    0    0    0

Rank: 6Rank: 6


9493
2#
發表於 3 天前 |只看該作者
本帖最後由 mandy_ng207 於 26-6-25 13:49 編輯

回覆 ayako 的帖子
小學係指mass intake定插班?插班一定難,因為疫情嗰幾年收咗好多香港人,佢哋唔會走。連外國人都未必返老家讀中學(我識唔止一個family係),勁少人去boarding,中學相信一位難求。

小學就唔識估。

Rank: 1


21
3#
發表於 昨天 08:56 |只看該作者
mandy_ng207 發表於 26-6-25 13:46
回覆 ayako 的帖子
小學係指mass intake定插班?插班一定難,因為疫情嗰幾年收咗好多香港人,佢哋唔會走。 ...

插班

佢話多左勁多大陸人黎插班
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖 回覆
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊