關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 香港培道小學 學街會否太淺
發新帖
查看: 6464|回覆: 2
go

學街會否太淺 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


5875
1#
發表於 19-6-18 22:38 |顯示全部帖子
本帖最後由 szwani2412 於 19-6-20 03:28 編輯
beautytiny 發表於 19-6-7 06:52
有offer , 但學街會否太淺,太happy ? 男人升中不夠人爭。有冇用家可供意見?thanks
...

Del

Rank: 6Rank: 6


5875
2#
發表於 19-6-20 03:27 |顯示全部帖子
本帖最後由 szwani2412 於 19-6-20 03:30 編輯
manlyb 發表於 19-6-19 21:44
培道升中係九龍城網

唔好意思睇錯係禮賢
所以講左ssp網

培小九龍誠網
呢區B1學位足,B1生多選擇
但培小以往b1只有二成左右
校長亦明言要追求學術
不要揀培道
但培道的確是好學校
小朋友一定開心不過老實說,真的太Happy(一,3⃣️,五下午是導修堂及自選活動)
目標入b1的話的確要家長配合

識人話小二開始有英數工作紙
中文程度是深的


Rank: 6Rank: 6


5875
3#
發表於 19-7-7 00:39 |顯示全部帖子
本帖最後由 szwani2412 於 19-7-7 00:48 編輯
Auction 發表於 19-7-6 17:52
更正,小一已有英數
課程並非特別淺

謝謝資訉!
是否只會做英數工作紙呢?
測驗會有英數嗎?

感覺來年小一默書少左
‹ 上一主題|下一主題