用戶登錄
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 Cheating
查看: 10674|回覆: 221
go

Cheating  

Rank: 3Rank: 3


101
發表於 18-3-11 20:51 |顯示全部帖子
好灰⋯⋯佢鐘聲響起後還寫了一個字,
為咗一題兩分的題目而沒了二十分,真是沒言!
但對一個6歲的小朋友嚟說會不會罰得太重呢⋯⋯

點評

poodlema    發表於 18-3-13 09:54

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


38431
發表於 18-3-11 21:01 |顯示全部帖子

回覆樓主:

如果只係響鐘後無即時停手,即使被發現,老師要罰,呢樣都唔係cheating。Cheating 係出猫作弊,性質嚴重好多。

Rank: 3Rank: 3


101
發表於 18-3-11 21:10 |顯示全部帖子

回覆樓主

老師講咗,佢應該知要停筆的,所以當cheating!

Rank: 5Rank: 5


4288
發表於 18-3-11 21:12 |顯示全部帖子
亜斯蘭 發表於 18-3-11 20:51
好灰⋯⋯佢鐘聲響起後還寫了一個字,
為咗一題兩分的題目而沒了二十分,真是沒言!
但對一個6歲的小 ...
都要睇情況啦。
如果吹左雞,未停筆,接住寫埋果個字,放佢一馬。
如果吹左雞,停左筆,但就係偷雞寫多粒字,意識上就絕對係錯哂,抵罰。

Rank: 5Rank: 5


4288
發表於 18-3-11 21:14 |顯示全部帖子
回覆 ar_mak 的帖子

向好果方面諗,及早犯錯,及早改過。如果係DSE先黎錯,會仲傷!

點評

noverzero    發表於 18-3-13 11:29
little_yolky    發表於 18-3-12 11:53

Rank: 5Rank: 5


4043
發表於 18-3-11 21:16 |顯示全部帖子
亜斯蘭 發表於 18-3-11 20:51
好灰⋯⋯佢鐘聲響起後還寫了一個字,
為咗一題兩分的題目而沒了二十分,真是沒言!
但對一個6歲的小 ...

一年級咋喎,我覺得太重手!

Rank: 3Rank: 3


101
發表於 18-3-11 21:22 |顯示全部帖子
ar_mak 發表於 18-3-11 21:12
都要睇情況啦。
如果吹左雞,未停筆,接住寫埋果個字,放佢一馬。
如果吹左雞,停左筆,但就係偷雞寫多粒字 ...

佢話鐘聲響起時還在寫緊個寫,老師一叫就停⋯⋯
我都覺得抵罰,但又覺得太重?

Rank: 4


554
發表於 18-3-11 21:22 |顯示全部帖子

回覆樓主

已經下學期了,經過很多次測丶考、默,應該明白規舉了

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11070
發表於 18-3-11 21:25 |顯示全部帖子
如果係大鐘果陣寫埋最後一隻字,OK。但係一講「停筆」、鐘停,無論差半邊字,一隻字都必須停筆。

慶幸只係一年級,好彩唔係呈分。

Rank: 12Rank: 12Rank: 12


66681
發表於 18-3-11 21:41 |顯示全部帖子
-年級又係罰得重左d. 但照楼上講,測考默所有規矩都应該清楚了~用重典希望佢会印象深,無下次咯~越高班罰得越重~我女都試过,人地叫佢circle, 佢去underline, 答案啱哂都全个大題無晒分,真係喊都無謂。

Rank: 5Rank: 5


4288
發表於 18-3-11 22:04 |顯示全部帖子
亜斯蘭 發表於 18-3-11 21:22
佢話鐘聲響起時還在寫緊個寫,老師一叫就停⋯⋯
我都覺得抵罰,但又覺得太重?
...
到六年班再睇番轉頭。。。一年班既成績真係一句往事如煙飄呀飄,濕濕碎啦~PS:呢D野點都要向好方向諗,無謂怨恨太深。

點評

小曳人    發表於 18-3-12 11:23

Rank: 3Rank: 3


101
發表於 18-3-11 23:26 |顯示全部帖子

回覆樓主:

本帖最後由 亜斯蘭 於 18-5-21 00:27 編輯

唉~聽到DSE、呈分同其他公開評核試,
對佢嚟講好似好遠,但不經不覺就會到!
我都覺得唔啱係要罰⋯⋯

這幾日,佢問咗我幾次:星期一返學老師係咪仲會罵我~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


38431
發表於 18-3-11 23:51 |顯示全部帖子
亜斯蘭 發表於 18-3-11 21:10
老師講咗,佢應該知要停筆的,所以當cheating!

小一罰得係重咗d,不過就包保佢一世記得。除非老師chur住鬧佢,日後仲針對佢,否則唔值得為呢件事轉校。過咗幾年,你睇番呢件事,係好小事呢!

Rank: 12Rank: 12Rank: 12


66681
發表於 18-3-12 09:28 |顯示全部帖子
本帖最後由 Yanamami 於 18-3-12 09:30 編輯
亜斯蘭 發表於 18-3-11 23:26
唉~聽到DSE、呈分同其他公開評核試,
對佢嚟講好似好遠,但不經不覺就會到!
我都覺得唔啱係要罰⋯⋯

唔係呀嘛?禁就轉校?安慰下佢囉~同老師say sorry咪得。今日应該唔会閙既~呢d事好平常啫。

Rank: 5Rank: 5


4625
發表於 18-3-12 09:45 |顯示全部帖子

回覆樓主:

我小學果陣呢種情況會全卷零分!

Rank: 5Rank: 5


1007
發表於 18-3-12 09:48 |顯示全部帖子
應該警告先,對一個六歲小朋友罸得太重,還打擊自信

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

醒目開學勳章 貢獻勳章


24020
發表於 18-3-12 11:28 |顯示全部帖子
家長們,既然承認孩子有錯,老師要罰都好應該,請不要過份保護孩子,要接受佢地會做錯,而"錯"其實係好事!特別係小一時錯!總好過再大d先嚟錯呀!

要多謝老師先啱!

恐龍家

Rank: 5Rank: 5


1007
發表於 18-3-12 11:47 |顯示全部帖子
本帖最後由 李大人 於 18-3-12 11:52 編輯
小曳人 發表於 18-3-12 11:28
家長們,既然承認孩子有錯,老師要罰都好應該,請不要過份保護孩子,要接受佢地會做錯,而"錯"其實係好事! ...

罸有好多方法,如果方法打擊小朋友學習興趣,問題就會變得好大,七歲以下小朋友性格未成形,現今小學老師好多又新又未結婚,教導小朋友欠缺經驗,家長應該更加留意

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


41701
發表於 18-3-12 11:58 |顯示全部帖子
亜斯蘭 發表於 18-3-11 23:26
唉~聽到DSE、呈分同其他公開評核試,
對佢嚟講好似好遠,但不經不覺就會到!
我都覺得唔啱係要罰⋯⋯
家人覺得無嘢, 小朋友就會覺得無嘢了, 我唔覺得老師會為呢D事無端端想佢轉校(除非仲有其他牙齒印) 不過, 記得提小朋友, 下次打咗鐘一定要停喇, 今次只扣20分, 下次全卷無分架。同佢講, 如果老師仲話佢, 要真誠地道歉, 話自己以後都唔會犯了。

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

醒目開學勳章 貢獻勳章


24020
發表於 18-3-12 12:11 |顯示全部帖子
李大人 發表於 18-3-12 11:47
罸有好多方法,如果方法打擊小朋友學習興趣,問題就會變得好大,七歲以下小朋友性格未成形,現今小學老師 ...
我唔認同單單扣20分就可以打擊到學習興趣 (孩子自己明白係咩),當然,好睇家長點解話,如果要教孩子現今嘅投訴文化,不單會影響學習興趣,仲會唔識得尊重老師
如果老師體罰 (任何形式),精神上 (單打,排斥),咁我就一定會出聲

20分,真係咁重要?! 長大之後,小過粒塵...
恐龍家
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊