關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
樓主: sankie1011
go

明慧國際N班

Rank: 3Rank: 3


130
發表於 15-9-24 11:53 |顯示全部帖子
Sorry to every JM, my son is local class N....

Rank: 3Rank: 3


466
發表於 16-5-26 19:18 |顯示全部帖子

引用:讀N班,下午學前班;明慧和民生都一樣。 我

原帖由 FLCHOW 於 15-05-23 發表
讀N班,下午學前班;明慧和民生都一樣。
我囝囝2013年9月14日出世
我女9月底出世(細B),想報出年N班,係咪唔收細B!?咩時間可以報名呀?