關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 浸信會呂明才小學 91網一呂自行
發新帖
查看: 4048|回覆: 5
go

91網一呂自行 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2697
1#
發表於 14-9-10 15:10 |顯示全部帖子
上年20分有人入到, 有人入唔到, 只可以話20分不是隱入, 要睇運氣, 其實基本上20分今年都無咩學校係隱入架啦, 隱入果D又無咩家長想自行選佢, 所以自行得20分係唔需要計數啦, 只要選一間心儀而又合適小朋友既就得啦.  大家都係講運氣, 唔試過就唔甘心架啦.  

Rank: 5Rank: 5


2697
2#
發表於 14-9-12 10:44 |顯示全部帖子
回覆 iamTaTa 的帖子

緊記91網是很難選擇的, 就是因為有幾間最HIT既學校, 所以你只可以選其中一間, 亦有一堆次HIT既學校, 你會很難排次序,跟住幾間無咩人選既學校.  我係上年叩得一間無咩人選既學校, 但問心上左2個星期學, 我真係好滿意學校, 校長老師及工友都好有愛心,盡心盡力幫小朋友融入學校生活, 而且你會見到小朋友係開心有自信地上學, 學校各人都能夠身教學生, 每天上學校長同副校長都會掛著親切的笑容同家長同學打招呼談天, 學生一定會從中學到禮貌同關心別人.唯一我擔心的是學術問題, 但我依家都未清楚.  
上年91網有7成學校得40-50個位比統一派位, 跟住有2成係50-70個左右,跟住就係90-140個位
你想想, 有7成學校同時得40-50個位, 即是說如你唔係放第一跟本已經很難入, 放第二入到係因為你既NO.真係好前. 所以真係唔容易排.但緊記選了最HIT果堆其中一間放第一後(eg沙呂), 咁一呂,培基, 朱小, 一湖等等就要放到最後, 唔好諗住人人所稱既4寶求其排, 你都要好好諗下你自己既意願, 認真排.  我讀緊基督教果間, 叫做滿意, 有不少人覺得天主教果間都好好, 無宗教同佛教果2間就少d人比意見啦.  我派左其中一間, 叩到另外一間, 最後2間都無讀去左基督教果間.

努力!  放鬆啦! 祝你好運! 上年我派又派得唔好, 叩又叩唔晨到, 起初好唔開心, 但望返轉頭真係唔係咩咁大件事, 見到小朋友開心有自信返學, 老師校長有熱誠辦教育, 其實已經好滿足了, 唯一真係怕學術者, 但其實家長都可以幫到小朋友既.  見步行步啦.

Rank: 5Rank: 5


2697
3#
發表於 14-9-12 12:26 |顯示全部帖子
funfun09 發表於 14-9-12 12:14
回覆 喜樂果子 的帖子

講得好,我都打算91 4寶基小放第最前, 但唔知係邊個志願set 保險線,可以提供你的排位 ...
我係失敗個案黎架, 不過可給係參考

培基111
蕭小 甲2 乙2
祟真 乙3

我本以為祟小做保險線好隱陣, 但可能因為本身NO,唔好, 所以死左

Rank: 5Rank: 5


2697
4#
發表於 14-9-12 12:33 |顯示全部帖子
funfun09 發表於 14-9-12 12:30
回覆 喜樂果子 的帖子

你已經是填得好保守,已無悔曾為孩子爭取過,父母才是孩子的老師,加油!  你有沒有把現 ...
當然係放左O係4間之首啦, 但係都入唔到, 你話我既NO係唔係差得好緊要呢.  不過講真我真係唔覺信義比祟小差, 某程度上我覺得.... 所以都叫做OK啦

Rank: 5Rank: 5


2697
5#
發表於 14-9-12 12:53 |顯示全部帖子
happyty 發表於 14-9-12 12:38
呢個排列應該十拿九穩,咁都失手,真係唔好彩
我其實有好多心儀既想放O係乙3, 但無耐沙祟有75個位, 其餘只有50個, 咁我仲一心諗住起碼機會率一定比其他多啦, 但最後都.........., 不過好彩叩得返信義, 佢係人地所謂4寶中最少位的一間, 佢得90幾個位, 其餘3間都有140幾個位.  所以你話呀, 派位真係無普架.  雖然入了間學術唔特別高既學校, 但叫做有愛心同生命教育做得好既學校都叫做執返物彩,

點評

happyty  加油  發表於 14-9-12 16:11

Rank: 5Rank: 5


2697
6#
發表於 14-9-12 12:59 |顯示全部帖子
funfun09 發表於 14-9-12 12:42
祟真3信義4已經好保守,今天可能要放第2.3
我信義排到8
‹ 上一主題|下一主題