關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 迦密愛禮信小學 今年又遇上了好好的班主任
發新帖
查看: 2829|回覆: 5
go

今年又遇上了好好的班主任

Rank: 4

貢獻勳章


985
發表於 13-9-28 07:43 |顯示全部帖子
昨天家長晚會,已第4年,
小朋友也遇到好班主任,
希望個女自已好好把握



Rank: 4


560
發表於 13-10-2 13:46 |顯示全部帖子
.....我所有仔女都好好彩...歷年所有班主任都唔錯

Rank: 3Rank: 3


121
發表於 13-10-3 16:01 |顯示全部帖子
回復 babycherry22 的帖子

Hello! 我仔是4愛班, 妳女女是讀邊班呢?

Rank: 4

貢獻勳章


985
發表於 13-10-3 20:45 |顯示全部帖子

回覆:今年又遇上了好好的班主任

4信



Rank: 3Rank: 3


121
發表於 13-10-4 15:31 |顯示全部帖子
wow... 得閒可以交流下lu...

Rank: 4

貢獻勳章


985
發表於 13-10-4 19:53 |顯示全部帖子

回覆:今年又遇上了好好的班主任

我一個都唔識愛禮同學
幼稚園一齊上既同學都在信望
得閒交流下