關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 Net 11 新會商會小學 中學派位好似唔錯喎! ...
查看: 7716|回覆: 24
go

Net 11 新會商會小學 中學派位好似唔錯喎!

Rank: 3Rank: 3


488
發表於 13-7-12 14:46 |顯示全部帖子
升中派位成績

2012-2013年度升中派位成績
好消息!本年度升中派位非常理想!
本年度(2012-2013)升中派位理想,85%獲派首三名志願。獲派第一志願的學生有85%,比全港獲派首名志願高出9%。

英皇書院
聖類斯中學
香港真光書院
香港仔浸信會呂明才書院
港島民生書院
嘉諾撒培德書院
鄧肇堅維多利亞官立中學
宣道中學
文理書院
樂善堂梁銶琚書院
香港仔工業學校
佛教黃鳳翎中學
聖士提反堂中學
新會商會陳白沙紀念中學

Rank: 5Rank: 5


1340
發表於 13-7-12 14:57 |顯示全部帖子
其實佢地係一間唔錯既小學, 我去過上英文playgroup, d小朋友好有禮貌, 老師有愛心, 只因我屋企用佢相差太遠, 我冇揀佢咋,  特別一提, 校長好後生好有理想架

Rank: 4


746
發表於 13-7-12 15:29 |顯示全部帖子
佢係我母校, 在我心是NO. 1

Rank: 4


627
發表於 13-7-12 15:58 |顯示全部帖子

回覆:Net 11 新會商會小學 中學派位好似唔錯喎!

yanfather,  决定會9月入讀嗎?



Rank: 3Rank: 3


488
發表於 13-7-12 17:22 |顯示全部帖子

回覆:lam_brenda 的帖子

啱啱收到玫瑰崗電話收我個仔,我都唔知點算?



Rank: 4


746
發表於 13-7-12 18:23 |顯示全部帖子
本帖最後由 大隻BB 於 13-7-12 18:25 編輯

你住邊呀?玫瑰崗比較遠的!

Rank: 3Rank: 3


488
發表於 13-7-12 18:30 |顯示全部帖子

回覆:大隻BB 的帖子

西環呀



Rank: 5Rank: 5


1086
發表於 13-7-12 20:40 |顯示全部帖子

回覆:Net 11 新會商會小學 中學派位好似唔錯喎!

玫瑰崗都麻麻,仲要去到甘遠,你再考慮清楚了。



醒目開學勳章


6019
發表於 13-7-12 21:01 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1622
發表於 13-7-12 21:06 |顯示全部帖子

回覆:Net 11 新會商會小學 中學派位好似唔錯喎!

新會係中文小學??



點評

CALVEN  yes  發表於 13-7-12 21:31

Rank: 5Rank: 5


3001
發表於 13-7-12 21:20 |顯示全部帖子
呢d都係數字遊戲, 佢地上年入band 1的%是below average.

Rank: 4


746
發表於 13-7-12 21:48 |顯示全部帖子
回復 yanfather 的帖子

西還去司徒拔道要諗諗啦!

Rank: 3Rank: 3


488
發表於 13-7-12 23:08 |顯示全部帖子

回覆:gisoleung 的帖子

yes



Rank: 3Rank: 3


488
發表於 13-7-12 23:10 |顯示全部帖子

回覆:yanfather 的帖子

都係坐校車



Rank: 5Rank: 5


1903
發表於 13-7-12 23:24 |顯示全部帖子

回覆:Net 11 新會商會小學 中學派位好似唔錯喎!

大多數派band 2學校,而且中文中學居多。佢有一條龍中學,係香港仔陳白沙。



Rank: 4


746
發表於 13-7-13 00:53 |顯示全部帖子
其實咁岩我兩間都讀過,之不過玫瑰崗我係讀中學,我以前住上環的,講成績玫瑰崗好d及資源多d,讀嘅人比較富貴及要讀聖經,校園大連中學及商科部校車都有十幾廿架!空氣好,好耐以係有錢人學校,其實坐校車都唔算好遠,佢d校車遍佈全港九,不過唔知小朋友讀得開唔開心?因為坐校車來回對小學生來講唔知辛唔辛若我以前返果時係中學生,而新會商會就應該讀得開心需校園小但熱鬧校長老師非常好,好有愛心好似一家人咁,小班d老師都可以關雇到每一位學生,需然之前爭d比人殺校,但不是學校唔好而係上環人口老化及出生率低,佢係一間現今係香港比較特別的學校,兩間其實原全不同嘅學校自想想邊間比較合適

Rank: 5Rank: 5


1085
發表於 13-7-13 07:52 |顯示全部帖子
yanfather 發表於 13-7-12 17:22
啱啱收到玫瑰崗電話收我個仔,我都唔知點算?
如果錢唔係因素,會揀玫瑰崗

Rank: 6Rank: 6


5662
發表於 13-7-13 10:36 |顯示全部帖子
本帖最後由 spmok1999 於 13-7-13 10:37 編輯

每間學校都有唔同 band 1, 2 & 3 的學生, 叻o既咪派 band 1 o羅, 就算比你讀名校但 band 3 成績都係冇用的...
新會商會係用 ipad (學校提供) 上堂的...
http://www.swcss.edu.hk/

Rank: 5Rank: 5


1622
發表於 13-7-13 10:59 |顯示全部帖子

引用:+本帖最後由+spmok1999+於+13-7-13+10:37+

原帖由 spmok1999 於 13-07-13 發表
本帖最後由 spmok1999 於 13-7-13 10:37 編輯

每間學校都有唔同 band 1, 2 & 3 的學生, 叻o既咪派 band  ...
Ipad反而我唔喜歡!真係好講家長喜歡什麼教學方法!



Rank: 6Rank: 6


5662
發表於 13-7-13 11:13 |顯示全部帖子
這個是趨勢來的, 想避免不如盡早接受, 人始終要接受現實及適應環境的轉變, 況且這都已經不是什麼新事物來的...