關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 喇沙小學 今年數學書有D嘢....
發新帖
查看: 5362|回覆: 3
go

今年數學書有D嘢.... [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2671
1#
發表於 13-6-24 22:53 |顯示全部帖子
夏令時間要1:10放學...

點評

munce  In the past, during 夏令時間, what time can the boys leave school?  發表於 13-6-26 11:38
霖霖B媽咪  Agree. If I take school bus, have to arrive home around 2pm !!!  發表於 13-6-25 13:35
LuckyHH  Poor kids! Unless lunch time is provided, or else, it's a bit unhealthy for kids to have late lunch. For those who need to take school bus, I think they can't have lunch until 1:45 or even after 2.  發表於 13-6-25 10:10

Rank: 5Rank: 5


2671
2#
發表於 13-6-25 18:23 |顯示全部帖子
bb2 發表於 13-6-24 22:53
夏令時間要1:10放學...

我懷疑校長根本唔知D小朋友搭校車車程要幾耐....之前我仔仔都有搭校車, 但係番到屋企真係要成2點3度.....最遲試過2點半...所以之後未搭自己接放學.....可憐我地呢D住得遠既學生仔

Rank: 5Rank: 5


2671
3#
發表於 13-7-2 21:21 |顯示全部帖子
本帖最後由 bb2 於 13-7-2 21:38 編輯

當然我明白食得醎魚抵得渴....所以我的小朋友也只是搭了幾個月校車就轉為自己接放學, 校車實在太長時間了, 現在遲兩個字放學對我們來說也是没有問題, 因為我也可以自己攞食物比小朋友食, 我只是為那些搭校車的小朋友或住得遠的家庭担心....

10分鐘對某些人可能没有多大問題, 但同樣的10分鐘可能對某些人已起對很大的作用,要不學校也不需要多爭取10分鐘比老師用...當然我也十分明白老師既苦況.......所以我都只係呻下啫!我十分明白世事是没有十全十美的!

Rank: 5Rank: 5


2671
4#
發表於 13-7-2 22:09 |顯示全部帖子
本帖最後由 bb2 於 13-7-2 22:11 編輯
joemyt 發表於 13-7-2 21:53
bb2, 你為兒子犧牲, 將來必有回報!

我們要相信及支持學校的政策, 如果真係對自身有問題, 一定要同學校反 ...

thanks joemyt,

其實我一直很支持學校的政策因為我深信這是一所好學校,軟硬件都好好...而我對新校長印象也十分好, 就好似今年家長會宣布的多項新措施/方向, 我都覺得校長好為同學設想架.......

我真係呻下架咋...小事一宗...希望大家唔好以為我對校長或學校有不滿!大家開開心心等放暑假, 養精蓄銳,迎接新一學年的挑戰啦!


其實,我無為兒子犧牲咩野架....養佢育佢係我地作為父母既責任,只要佢健康快樂,將來做個有用既人,我就心滿意足嘞,唔駛講咩回報架



點評

joemyt   咁就對啦, 思想正確, 開開心心好快就升中學啦 !  發表於 13-7-2 22:21
‹ 上一主題|下一主題