關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 YWCA戴䎐芬
發新帖
查看: 1008|回覆: 6
go

YWCA戴䎐芬

Rank: 3Rank: 3


286
發表於 13-6-20 23:44 |顯示全部帖子
請問有無呢間學校嘅家長?



Rank: 5Rank: 5


1352
發表於 13-6-29 15:20 |顯示全部帖子
my daughter is in PN now

Rank: 5Rank: 5


1115
發表於 13-6-30 16:28 |顯示全部帖子
My girl is in K 1 mow

Rank: 3Rank: 3


286
發表於 13-7-1 00:45 |顯示全部帖子

回覆:YWCA戴䎐芬

細仔9月返K1



Rank: 3Rank: 3


286
發表於 13-7-2 09:38 |顯示全部帖子

回覆:YWCA戴䎐芬

請問多唔多工課呢?



Rank: 5Rank: 5


1115
發表於 13-7-3 11:37 |顯示全部帖子
the school mostly give out homework on friday, usually 4-5 including reading

Rank: 3Rank: 3


286
發表於 13-7-3 12:54 |顯示全部帖子
corinneto 發表於 13-7-3 11:37
the school mostly give out homework on friday, usually 4-5 including reading
Thanks! We will go to school this Saturday for fun.