關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 馬鞍山循道衛理小學 請問有冇收到馬循2nd In的電話?
發新帖
查看: 3217|回覆: 9
go

請問有冇收到馬循2nd In的電話?

Rank: 5Rank: 5


1629
發表於 13-6-18 12:47 |顯示全部帖子
請問有冇收到馬循2nd In的電話?

Rank: 4


543
發表於 13-6-18 14:00 |顯示全部帖子

回覆:siufa 的帖子

還有second in ma?



Rank: 5Rank: 5


1289
發表於 13-6-18 14:39 |顯示全部帖子
wypcbb 發表於 13-6-18 14:00
還有second in ma?

Should be no second in as stated by the staff during first in.

Rank: 5Rank: 5


1519
發表於 13-6-18 17:15 |顯示全部帖子
Second in is needed... to be interviewed by the principal...

Rank: 2


50
發表於 13-6-19 23:31 |顯示全部帖子
係呀, 我都記得個老師話, 如果表現好會有2nd in 見校長架.

Rank: 2


76
發表於 13-6-20 00:30 |顯示全部帖子

回覆:請問有冇收到馬循2nd In的電話

主任話second in會21號前通知



Rank: 1


10
發表於 13-6-20 00:34 |顯示全部帖子

回覆:EMIRY0802 的帖子

係有2nd in的,不過未收到call.



Rank: 2


76
發表於 13-6-20 00:37 |顯示全部帖子

回覆:請問有冇收到馬循2nd In的電話

我都冇call,9成失敗了!



Rank: 3Rank: 3


296
發表於 13-6-21 11:51 |顯示全部帖子
昨天收到2nd in call la .
25/6 2nd in

Rank: 2


76
發表於 13-6-21 13:33 |顯示全部帖子

回覆:請問有冇收到馬循2nd In的電話

我都昨日收到了24th second in