關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 國際基督教優質音樂中學暨小學 6月15日剛完面試, 係咪唔會再有Second interview? ...
查看: 5864|回覆: 38
go

6月15日剛完面試, 係咪唔會再有Second interview?

Rank: 5Rank: 5


1648
發表於 13-6-17 14:01 |顯示全部帖子
6月15日剛完面試, 係咪唔會再有Second interview?

小女現正讀K2

謝謝

Rank: 6Rank: 6


6434
發表於 13-6-18 15:27 |顯示全部帖子
no second interview

Rank: 5Rank: 5


1648
發表於 13-6-18 16:43 |顯示全部帖子
Thanks 咁係咪如果收咗就要俾留位費?但係唔係仲有waiting等別人放棄學位的機會呢?

Rank: 5Rank: 5


1972
發表於 13-6-18 18:19 |顯示全部帖子
回復 il5544 的帖子

talk about 如果收咗就要俾留位費 later la, result released at end of July.competition very very strong this year, more than 2000 application for only 120
place.

Rank: 5Rank: 5


1592
發表於 13-6-20 23:20 |顯示全部帖子

回覆:PoohsBaby 的帖子

係超過2700個申請。



Rank: 2


78
發表於 13-6-21 08:37 |顯示全部帖子

回覆:6月15日剛完面試, 係咪唔會再有Second interview?

因為個個小朋友都in幾間(最少),顛晒,我都明大家都係迫於無奈,真心講「係社會嘅鍰」!



Rank: 2


78
發表於 13-6-21 08:38 |顯示全部帖子

回覆:6月15日剛完面試, 係咪唔會再有Second interview?

因為個個小朋友都in幾間(最少),顛晒,我都明大家都係迫於無奈,真心講「係社會嘅錯」!



Rank: 6Rank: 6


5388
發表於 13-6-21 13:30 |顯示全部帖子
明天如果三號波是否照in


8097
發表於 13-6-21 15:16 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


2777
發表於 13-6-21 18:01 |顯示全部帖子
cheungoli 發表於 13-6-20 23:20
係超過2700個申請。

吓﹖2700?
我以為約1500..
唉.....間間都咁都人爭...VV

Rank: 6Rank: 6


6152
發表於 13-6-22 09:38 |顯示全部帖子
又真係估唔到超過2700人interview喎,成個過程好暢順!

Rank: 4


704
發表於 13-6-22 10:32 |顯示全部帖子

回覆:6月15日剛完面試, 係咪唔會再有Second interview?

啱啱考完, 學校值得一讚, 好organize and efficient, 但問囝囝考咩就唔知同唔識, 機會渺茫...



Rank: 4


989
發表於 13-6-22 18:39 |顯示全部帖子

引用:又真係估唔到超過2700人interview喎,成個

原帖由 kinder.bb 於 13-06-22 發表
又真係估唔到超過2700人interview喎,成個過程好暢順!
但今日見小朋友有冇講到考啲咩?我仔两同學只講老師考佢地一個中文字及英文字!冇考畫畫、姑事、唱歌!點解佢地考咁少?我仔講考寫中文名!寫一個中文及英文字!有唱歌有畫畫!有講故事架



Rank: 6Rank: 6


6152
發表於 13-6-22 23:15 |顯示全部帖子
係派卷做時,叫佢哋寫名。(聽我個仔講,類似係咁。)


8097
發表於 13-6-23 14:46 |顯示全部帖子

引用:又真係估唔到超過2700人interview喎,成個

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


78
發表於 13-6-23 16:01 |顯示全部帖子

回覆:evacalbee 的帖子

完全有同感!
報音小係真係想入,但當知道係2700份之120機會,都打定輸數,自問我個女唔係D好標青嘅小朋友



Rank: 4


704
發表於 13-6-23 16:09 |顯示全部帖子

引用:Quote:原帖由+kinder.bb+於+13-06-22+發表

原帖由 evacalbee 於 13-06-23 發表
2700個考生入面,唔知有幾多個真心想讀呢?間間都咁多人,小朋友辛苦,學校又辛苦……



  ...
Agree... 學校都唔知點揀, 我仔浄係識丿



Rank: 5Rank: 5


1162
發表於 13-6-23 16:14 |顯示全部帖子

回覆:6月15日剛完面試, 係咪唔會再有Second interview?

身邊已有同學媽媽講明唔鍾意但又俾自己囝囝去考當練習



Rank: 4


989
發表於 13-6-23 16:30 |顯示全部帖子

引用:身邊已有同學媽媽講明唔鍾意但又俾自己囝囝

原帖由 winbun 於 13-06-23 發表
身邊已有同學媽媽講明唔鍾意但又俾自己囝囝去考當練習
好在我仔班同學冇咁做!有啲諗住報但去完簡介會話接受唔到佢地咁基督所以最後也不會報!真要衡量所報的如收左讀唔讀!唔會讀的真別報!累已也累人



Rank: 4


704
發表於 13-6-23 16:42 |顯示全部帖子

引用:Quote:原帖由+kinder.bb+於+13-06-22+發表

原帖由 evacalbee 於 13-06-23 發表
2700個考生入面,唔知有幾多個真心想讀呢?間間都咁多人,小朋友辛苦,學校又辛苦……



  ...
Agree... 學校都唔知點揀, 我仔浄係識寫自己個名... 打定輸數...