關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 油塘保良局/聖安當???
發新帖
查看: 865|回覆: 6
go

油塘保良局/聖安當??? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2851
1#
發表於 05-1-30 13:26 |只看該作者

油塘保良局/聖安當???

請問這兩間幼稚園邊間會比較好呢?

謝謝!

Rank: 1


26
2#
發表於 05-1-30 22:22 |只看該作者

Re: 油塘保良局/聖安當???

邊間會比較好我就唔知,因為我唔知保良局係邊,不過我知聖安當就十分之好啦,因為我的小朋友在此就讀一年多了,老師十分之有愛心,课外活動又多,小朋友很喜歡上學,而且不斷有進步! :


624
3#
發表於 05-1-30 22:23 |只看該作者

Re: 油塘保良局/聖安當???

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


2851
4#
發表於 05-1-31 16:57 |只看該作者

Re: 油塘保良局/聖安當???

大家好!

其實我已經同呀仔去見晒兩間...保良局方王錦全(o係高俊苑)就即刻收, 而聖安當老師話d學位full晒, 要7月先通知個結果. 聖安當距離我家幾分鐘就到方便好多, 而保良局就要行15-20分鐘唔係咁方便.

不過保良局我已經交左留位費, 睇下聖安當有無機會麻!  ^_^

THANKS!


624
5#
發表於 05-1-31 22:54 |只看該作者

Re: 油塘保良局/聖安當???

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 1


26
6#
發表於 05-1-31 23:14 |只看該作者

Re: 油塘保良局/聖安當???

onon530

其實讀邊間都無所谓,至緊要小朋友读得開心!不過聖安當真係一間很好的學校呀! :

Rank: 5Rank: 5


2851
7#
發表於 05-2-1 20:28 |只看該作者

Re: 油塘保良局/聖安當???

HI! 得得B

聖安當真係一間咁好的學校? 不過果次見完2間之後, 問呀仔鍾意邊間多D... 佢就話頭先果間(即聖安當) 我問佢點解? 佢好快就答我... "果間學校多玩具D" 小朋友果然係小朋友, 所以我諗....有機會的話會選佢喜愛的一間!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖