關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 升中派位 升中第二次面試, 見父母會問什麼??
發新帖
查看: 2684|回覆: 6
go

升中第二次面試, 見父母會問什麼??

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1459
發表於 13-1-25 15:28 |顯示全部帖子
通常會問父母什麼???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


10065
發表於 13-1-25 17:57 |顯示全部帖子
升中第一次面試,學生和家長問什麼?? pls

Rank: 5Rank: 5


1309
發表於 13-1-25 21:00 |顯示全部帖子
smallfoothk 發表於 13-1-25 17:57
升中第一次面試,學生和家長問什麼?? pls

如果會安排第二次面試,咁第一次通常會係用 group discussion / problem solving 個種形式

點評

smallfoothk  thx,葉玉卿  發表於 13-1-25 21:11

Rank: 5Rank: 5


1057
發表於 13-1-26 01:09 |顯示全部帖子

回覆:超正龍吐珠 的帖子

我女in果間,見父母只是傾計形式,問下平時小朋友喜歡做咩,你覺得自己小朋友讀書大壓力嗎,放假你地一家會做咩…平常野!



Rank: 5Rank: 5


1050
發表於 13-1-28 21:51 |顯示全部帖子

回覆:升中第二次面試, 見父母會問什麼

原來家長都要面試?



Rank: 6Rank: 6


7066
發表於 13-1-30 14:56 |顯示全部帖子

回覆:升中第二次面試, 見父母會問什麼

直資多數要見父母



Rank: 5Rank: 5


1334
發表於 13-1-30 17:43 |顯示全部帖子
上次見直資, 會問埋點解會揀呢間學校, 父母有無喺學校幫手(家教會/家長義工).