關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
發新帖
查看: 1227|回覆: 3
go

Del

Rank: 3Rank: 3


235
發表於 13-1-23 14:24 |顯示全部帖子
本帖最後由 月亮BB 於 14-7-7 02:59 編輯

Delete

Rank: 4


918
發表於 13-1-23 14:58 |顯示全部帖子
如果係13-14年入學既學校,大部份都收滿哂架la........北區,名校上下午班,全日班都一定無哂位,而一些一般受歡迎既屋村學校,最多都係有下午班位淨,因下午班d人唔鍾意.......所以可能有位..你可以打去問下.如果下午班有位就照交留位費先,因六月左右可能有人唔交書簿費,咁就代表佢會去第二度讀,你就可以轉返上上午班


89
發表於 13-1-23 19:18 |顯示全部帖子

回覆:月亮BB 的帖子

你可以打電話問有位,即填表,親手交,帶埋小朋友,我都係禁搵到學校



Rank: 5Rank: 5


1333
發表於 13-1-23 20:23 |顯示全部帖子
Kowloon Baptist Church Kindergarten, 但全English speaking. 你可打去問下, admin可幫你安排interview.