關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 升中派位 大坑真光中學
發新帖
查看: 1399|回覆: 1
go

大坑真光中學

Rank: 4


789
發表於 12-12-11 13:41 |顯示全部帖子
請問是bend 幾?多人諫嗎?



Rank: 4


662
發表於 12-12-12 12:57 |顯示全部帖子
我囡囡現正讀緊大坑真光中學。這所中學是band1,是很多人揀的。
我估大部份band 1 中學都多人揀啦!要看看你小朋友banding和面試表現,
很難講的。
如果你想知道更多資料,便看看中學交流區。
http://www.edu-kingdom.com/forum ... &extra=page%3D1