關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 試過寫求位信嗎?
發新帖
查看: 2392|回覆: 8
go

試過寫求位信嗎?

Rank: 4


837
發表於 12-12-6 09:19 |顯示全部帖子
請問有媽咪試過在面試後,寫信給校長表示希望入讀嗎?
這樣做有用嗎?

Rank: 5Rank: 5


2442
發表於 12-12-6 09:24 |顯示全部帖子

引用:請問有媽咪試過在面試後,寫信給校長表示希

原帖由 bearbee004 於 12-12-06 發表
請問有媽咪試過在面試後,寫信給校長表示希望入讀嗎?
這樣做有用嗎?
n班時寫過,仲要寫左2,3封,5成功…今年都5會咁做,因為所謂名校都睇關係,睇背景…



Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


49310
發表於 12-12-6 21:27 |顯示全部帖子
寫可以寫,但吳好寄厚望。

其實多數都是看waiting 排位的

Rank: 5Rank: 5


4015
發表於 12-12-6 22:10 |顯示全部帖子
我就在面試後第二天寫過,當時仲不知結果。
最終offer係國際班AM,不知求位信有否功勞

Rank: 5Rank: 5


2130
發表於 12-12-6 22:54 |顯示全部帖子
有否參考sample,請e-mail俾我;[email protected]

Rank: 4


837
發表於 12-12-7 00:06 |顯示全部帖子
其實我寫左仲親身交去學校,但接信嘅老師顯得好唔耐煩,唔知會唔會比人覺得係怪獸家長呢?

Rank: 4


863
發表於 12-12-7 12:36 |顯示全部帖子

回覆:試過寫求位信嗎?

我寫了兩封,親自交學校,一封幸運交給校長,一封則交校務處,但態度就。。。我都擔心負面影響為多,不過,對自己講,盡力而為,能為兒子造的都造了,結果如何,只內能平常心。



Rank: 5Rank: 5


2281
發表於 12-12-7 16:05 |顯示全部帖子
回復 Heyheyjoyjoy 的帖子

我都寫左,進了最大努力了 其他睇緣分吧

Rank: 5Rank: 5


1928
發表於 12-12-8 02:15 |顯示全部帖子
除了關係,誠意信也有需要,當然不是一定得,但一封由信封就開始有誠意的信不可少,千萬不要抄sample.