關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 小西灣喜耀幼兒園
發新帖
查看: 3183|回覆: 6
go

小西灣喜耀幼兒園

Rank: 5Rank: 5


3220
發表於 12-11-30 00:05 |顯示全部帖子
Hi, 有無家長知道小西灣喜耀幼兒園好唔好?我仔仔收左N班全日,心大心細,無咩家長提過離間,上年個名叫嘉琳,今年轉左名。

Rank: 5Rank: 5


3220
發表於 12-12-1 00:34 |顯示全部帖子
有冇家長可以俾d意見呀!

Rank: 5Rank: 5


3220
發表於 12-12-1 14:46 |顯示全部帖子
有冇家長可以俾d意見呀!

Rank: 5Rank: 5


2015
發表於 12-12-1 15:08 |顯示全部帖子

回覆:myheiheibb 的帖子

我朋友昨晚同我提过,話黎緊課程会淺过嘉琳時期(学校老師講)。你想bb 讀happy school 定想谷,你自己考慮下。



Rank: 5Rank: 5


3220
發表於 12-12-1 18:28 |顯示全部帖子
ic, 唔該晒!

Rank: 5Rank: 5


3220
發表於 12-12-2 00:06 |顯示全部帖子
有冇家長可以俾d意見呀!

Rank: 5Rank: 5


3220
發表於 12-12-2 08:48 |顯示全部帖子
真係冇家長知道離間學校?!!