關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 面試生死時速!
發新帖
查看: 1141|回覆: 18
go

面試生死時速! [複製鏈接]


534
1#
發表於 12-11-14 17:16 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
   2    0    0    0

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


14478
2#
發表於 12-11-14 17:18 |只看該作者
吓!趕得切嗎?德望去培正都幾遠。

Rank: 5Rank: 5


1151
3#
發表於 12-11-14 17:21 |只看該作者

引用:德望in+3:15+,+培㠪in4:30+!+希望趕得切 +

原帖由 terry_andriy 於 12-11-14 發表
德望in 3:15 , 培㠪in4:30 ! 希望趕得切
加油!



Rank: 3Rank: 3


385
4#
發表於 12-11-14 17:29 |只看該作者
盡力!加油!!


534
5#
發表於 12-11-14 17:32 |只看該作者

引用:吓!趕得切嗎?德望去培正都幾遠。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


4630
6#
發表於 12-11-14 17:56 |只看該作者
本帖最後由 lovecupid 於 12-11-14 17:59 編輯

時間上明顯唔足夠,可能要二揀一,只要德望那邊有咩延遲,就麻煩了,小朋友同家長面試完也要調整心情。我的經驗係
如果真係兩間都去

1,帶定小朋友最愛的玩具同食物,德望面試後用,等佢開心一下,調整心情
2,兵分兩路,一個(母)帶小朋友去德望面試,德望那邊要多一個大人幫手(工人或親人),在門口等,另一個(父)去培正準時報到
3,在德望那邊要Call定的士或有私家車接載或call客貨車,面試完立即開車走人,將小朋友交另一大人照顧,開心一下。自己再調整心理和準備去培正。
4,如果遲到,培正那邊就儘力拖延時間,例如:大人臨出門口唔舒服、頭暈等,塞車、小朋友暈車浪去了洗手間或要買衫等、小朋友坐坐吓塞車瞓咗等等等等等,因為你唔係最後一批,學校明白小朋友存在好多變數,所以遲少少排後啲都唔太相干。
5,培正是小朋友自己行入去面試,一定要攪好過小朋友

同改面試時間唔同,因為改面試時間要將你張表在幾千份表中搵出嚟,是很麻煩同剋人憎嘅事,所以一定唔俾。同埋未面試前,咩規舉都嚴啲,都係學校想節省行政時間。但面試當日,你張表已攞咗出嚟,家長又在場,通常都有少少彈性。


但就唔好講小朋友病,因為小朋友病本身唔應該去面試。

Rank: 6Rank: 6


7800
7#
發表於 12-11-14 18:05 |只看該作者
本帖最後由 NICOLE123 於 12-11-14 18:06 編輯

回復 lovecupid 的帖子

培正係咁既.
跟no. 係操場排隊 (大約2x個考生一條隊)
一位家長+小朋友 跟童軍上班房
要行幾層都唔定.
上到班房有玩具比小朋友玩
老師叫名,小朋友拎張面試證比老師,
老師再分批叫小朋友(5至6個)係班房外排隊進入另一間房面試. 係呢刻小朋友正式離開家長.
如果喊會在最後一批時再比機會你入去.

所以你講拖時間係唔work

Rank: 5Rank: 5


4630
8#
發表於 12-11-14 18:11 |只看該作者
本帖最後由 lovecupid 於 12-11-14 18:14 編輯

跟no. 係操場排隊 (大約2x個考生一條隊)
之前拖延時間得唔得先.......

Rank: 6Rank: 6


7800
9#
發表於 12-11-14 18:17 |只看該作者
回復 lovecupid 的帖子

唔可以因為跟no你唔上樓就bye bye


534
10#
發表於 12-11-14 18:26 |只看該作者

回覆:面試生死時速!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


4630
11#
發表於 12-11-14 18:28 |只看該作者
敵人太狠辣了

Rank: 6Rank: 6


7642
12#
發表於 12-11-14 23:47 |只看該作者
我覺得身為家長要好好做好自己本份, 唔好講大話, 身教好重要架

Rank: 5Rank: 5


1307
13#
發表於 12-11-15 00:28 |只看該作者

回覆:面試生死時速!

德望要幾耐時間?



Rank: 5Rank: 5


4630
14#
發表於 12-11-15 07:03 |只看該作者
順暢都要30分鐘,車程20至30分鐘,我試過由太子飛的去德望,行太子道西,彩虹回旋處上清水灣道,全程冇咩燈位,40蚊左右,德望返培正就要行麻煩啲.... 預好交通路線。

Rank: 4


902
15#
發表於 12-11-15 07:53 |只看該作者
我哋培正係3pm, 德望係4:15pm. 請問有冇辦法趕到呢?又係好想兩間都去到呀!

Rank: 4


979
16#
發表於 12-11-15 08:58 |只看該作者

回覆:terry_andriy 的帖子

call定部的士起門口 最多未用你$400 總好過事後後悔 加油



Rank: 5Rank: 5


2436
17#
發表於 12-11-15 11:06 |只看該作者
德望寫明要父母一齊出席喎, 所以爸爸去唔到另一間報到先。

Rank: 3Rank: 3


142
18#
發表於 12-11-15 11:14 |只看該作者
回復 NICOLE123 的帖子

通知書說早廿分鐘報到, 咁早些去有冇身得早in??? 整個過程要幾耐??係咪in完走得或要等齊人返操場架????因為小女培正2:30, 聖羅撤3:00....仲諗緊可否搏吓去晒兩邊.

Rank: 6Rank: 6


7800
19#
發表於 12-11-15 11:28 |只看該作者
回復 mokconnie 的帖子

早去唔可以早in係跟no 一組人一齊上
好彩上到去你小朋友係果組入面既第一批in
你in完即走.
唔好彩你係最後果批你就要係課室等下
in完老師帶番小朋友比家長就可以走.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖