關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 啓思課程深淺探討
發新帖
查看: 567|回覆: 4
go

啓思課程深淺探討

Rank: 4


838
發表於 12-11-11 15:23 |顯示全部帖子
請問啓思幼稚園課程係唔係真係如好多家長所言,好淺,升到小一普遍跟唔上,或者跟得辛苦?除左啓基小學,啓思每年考取直/私小學既學生又多唔多呢?好早之前我bb已收到啓思俾我地下年k1既offer,由於我係新媽咪,完全無ieda,懇請各位有經驗既父母朋友賜教同分享經驗。謝謝!

Rank: 5Rank: 5


1196
發表於 12-11-11 15:43 |顯示全部帖子

回覆:啓思課程深淺探討

你是哪間分校?



Rank: 4


838
發表於 12-11-11 15:52 |顯示全部帖子
回復 man811231 的帖子


九龍塘正校

Rank: 5Rank: 5


1196
發表於 12-11-11 16:06 |顯示全部帖子

回覆:啓思課程深淺探討

以往程度淺,但現在退出學卷,可能有改善,不過退出後的學生成績要好幾年才看到



Rank: 4


838
發表於 12-11-11 17:51 |顯示全部帖子
回復 man811231 的帖子


認同你既分析啊