關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 啟基學校 大家小朋友返了兩個月學了,覺得怎樣呢? ...
發新帖
查看: 2092|回覆: 0
go

大家小朋友返了兩個月學了,覺得怎樣呢? [複製鏈接]

Rank: 4


670
1#
發表於 12-11-1 12:11 |顯示全部帖子
你地小朋友番屋企有冇講,佢地第1或第2個小息會去校長室探莫校長呀? 我仔有時會去,佢話試過第二個小息好多人一齊入去搵校長,莫校長食緊飯,到小息完打鐘都未食完,校長食到d飯凍晒,但就好高興見到d學生來搵佢。我仔有時放學,仲會好高興話我知佢一日內見到莫校長三次︰一次午會、一次入校長室搵校長,同埋一次係放學時校長送校車。

其實都好少聽到有學校的校長同班學生咁close的。

我仔真係好鍾意番學,成日話番啟基番唔厭,仲話點解莫校長要俾學生星期六、日放假。佢放假時又話掛住學校。我話咁暑假成個幾月點算,佢話咁就慘喇。又話點解學校不設宿舍,佢想住響學校。我笑佢咁鍾意留響學校,不如響果度做校工。

阿仔第一次測驗麻麻地,有d野其實係識的,雖然老師有讀卷,但因為有時老師讀完又唔記得,自己又唔識睇d字,所以答錯。
‹ 上一主題|下一主題