關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 民生幾時開始報名呢?
查看: 2075|回覆: 30
go

民生幾時開始報名呢?

Rank: 3Rank: 3


394
發表於 12-10-12 15:12 |顯示全部帖子
網上没update, 电話得録音

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11470
發表於 12-10-12 15:18 |顯示全部帖子
15/10 download form, 親自交form on 1/11 or 2/11.

Rank: 3Rank: 3


394
發表於 12-10-12 15:47 |顯示全部帖子
IC , THANKS

Rank: 5Rank: 5


3254
發表於 12-10-12 21:38 |顯示全部帖子
1/11 or 2/11 要請假去交表, 點解無星期六呀?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11470
發表於 12-10-12 23:55 |顯示全部帖子
上年都係咁,民生、培正都係咁

Rank: 3Rank: 3


190
發表於 12-10-13 11:19 |顯示全部帖子
我估係因為如果星期六收表,學校要安排放返假俾D教職員

Rank: 4


577
發表於 12-10-13 16:47 |顯示全部帖子
上午民生都是平日親自交表,十一月應該會開始interview。多數星期六進行的,視乎報名人數而定。

Rank: 3Rank: 3


142
發表於 12-10-13 17:16 |顯示全部帖子
Application form can be downloaded from our website from 15th October 2012 onwards. Application form submitted by mail, fax or courier post will not be accepted. The completed application form must be submitted in person to the Office on 1st to 2nd November 2012 in office hour

Rank: 5Rank: 5


1331
發表於 12-10-14 18:01 |顯示全部帖子
係呀, 上年都係咁, 條龍排到出學校, 請定假去交表.

Rank: 4


653
發表於 12-10-15 10:18 |顯示全部帖子
The application form has been uploaded in their website.  :)

http://www.munsang.edu.hk/kinder ... cationform13-14.pdf

Rank: 4


518
發表於 12-10-15 13:49 |顯示全部帖子

Rank: 4


781
發表於 12-10-15 15:51 |顯示全部帖子
唔知點解D學校唔可以方便吓D家長,俾我地選擇用郵寄方式或親身交表, 最多資料唔齊責任自責啫, 攪到我地interview當然要請假, 連交表都要請假   係咪可以用呢種方法黎減少申請人數呢.....

Rank: 5Rank: 5


1085
發表於 12-10-15 16:00 |顯示全部帖子
記得帶遮同水,隨時排一至兩個鐘。

Rank: 4


577
發表於 12-10-15 16:47 |顯示全部帖子
上年最多人啲時候,差不多排到樂富,後來改了排入學校球場。

Rank: 4


955
發表於 12-10-15 16:59 |顯示全部帖子
排到樂富, 真係錦多人?

Rank: 5Rank: 5


3532
發表於 12-10-15 17:56 |顯示全部帖子
有無人知11月幾開始IN, 是否逄星期六?  會IN幾多個星期?

Rank: 4


577
發表於 12-10-15 18:05 |顯示全部帖子
第一日,過左藝術與科技教育中心後,樂富村前。

Rank: 5Rank: 5


1331
發表於 12-10-15 18:51 |顯示全部帖子
不過上年有家長話下午交表人少d,唔駛排1個鐘。職員會在交表時即場編埋面試日期同時間。

Rank: 3Rank: 3


299
發表於 12-10-16 15:41 |顯示全部帖子
去年經驗、係星期六interview, 会分2-3個星期六in

Rank: 2


64
發表於 12-10-16 23:17 |顯示全部帖子
這張FORM只是NURSERY,不是K1-3喎?
如報K1-3,怎辦?