關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 請問一下,K1報名表上要填"給校長的留言"... ...
發新帖
查看: 868|回覆: 8
go

請問一下,K1報名表上要填"給校長的留言"...

Rank: 5Rank: 5


1372
發表於 12-9-27 12:15 |顯示全部帖子
可以點填呢,
有人可以教教我嗎= =
謝謝

Rank: 5Rank: 5


1720
發表於 12-9-27 12:42 |顯示全部帖子
回復 cat8141210 的帖子

請問係邊間

Rank: 5Rank: 5


1372
發表於 12-9-27 15:25 |顯示全部帖子
ddung_baby 發表於 12-9-27 12:42
回復 cat8141210 的帖子

請問係邊間
PM左你 :)

Rank: 5Rank: 5


4450
發表於 12-9-27 15:47 |顯示全部帖子
I believe that question is for those kids who have special needs. Can leave blank if no special needs required.

Rank: 5Rank: 5


1178
發表於 12-9-27 15:48 |顯示全部帖子
我答完選擇題就算..無填下面個大方框

Rank: 5Rank: 5


1720
發表於 12-9-27 16:11 |顯示全部帖子
回復 cat8141210 的帖子

我頭先去睇咗一下張form, 見唔到有要同校長留言嘅?

Rank: 5Rank: 5


1372
發表於 12-9-27 17:53 |顯示全部帖子
ddung_baby 發表於 12-9-27 16:11
回復 cat8141210 的帖子

我頭先去睇咗一下張form, 見唔到有要同校長留言嘅?
問卷果度...

Rank: 5Rank: 5


4247
發表於 12-9-28 14:31 |顯示全部帖子
Cat, 我有填,我有心聲寫俾校長 (雖然唔知係唔係同你想報的同一間)。

Rank: 5Rank: 5


1372
發表於 12-9-28 15:42 |顯示全部帖子
lingan 發表於 12-9-28 14:31
Cat, 我有填,我有心聲寫俾校長 (雖然唔知係唔係同你想報的同一間)。
我PM你~