關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 其實啓思好唔好 ? 係唔係無乜英文堂
發新帖
查看: 993|回覆: 9
go

其實啓思好唔好 ? 係唔係無乜英文堂

Rank: 4


569
發表於 12-9-24 10:44 |顯示全部帖子
如題 !! 下星期去in啓思n班,但朋友話呢間係開心幼兒園but無乜英文堂 !! 是否真的 ?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


14244
發表於 12-9-27 00:00 |顯示全部帖子
我識好多啟思的小朋友, 感覺英文是一般, 不過自理能力幾好, 同幾聽話, 所以我想家長的target 同其它出名的如KM, KV, SC  等不同.

Rank: 5Rank: 5


1328
發表於 12-9-27 00:06 |顯示全部帖子

如題+!!+下星期去in啓思n班,但朋友話呢間

原帖由 sindywongyansin 於 12-09-24 發表
如題 !! 下星期去in啓思n班,但朋友話呢間係開心幼兒園but無乜英文堂 !! 是否真的 ?
...
請問邊間啓思?我報左帝堡城仲未有消息



Rank: 4


594
發表於 12-9-27 00:13 |顯示全部帖子

回覆:mc_pigpig 的帖子

係K1~我朋友都係下星期六interview~
我幫囝囝申請左N班都未有消息~



Rank: 5Rank: 5


1159
發表於 12-9-27 03:19 |顯示全部帖子

引用:如題+!!+下星期去in啓思n班,但朋友話呢間

原帖由 sindywongyansin 於 12-09-24 發表
如題 !! 下星期去in啓思n班,但朋友話呢間係開心幼兒園but無乜英文堂 !! 是否真的 ?
...
每日有15分鐘英文堂,但我都聽過英文較弱,如你目標係要兩文三語,啟思係唔岩你,佢地以母語為主!



Rank: 5Rank: 5


1700
發表於 12-9-27 11:02 |顯示全部帖子
Oh really? But the campus is so pretty!

Rank: 4


569
發表於 12-9-27 15:04 |顯示全部帖子
thank you !! 我in深灣軒啓思,其實我都唸緊語言是否由細打好個基礎,實在好矛盾怕佢升咗小一好難追.

Rank: 4


868
發表於 12-10-13 17:30 |顯示全部帖子
回復 sindywongyansin 的帖子

你幾點in
將以前所有不愉快既記憶洗去
只想養好身體

Rank: 4


868
發表於 12-10-13 17:32 |顯示全部帖子
回復 sindywongyansin 的帖子

我都係下星期六in,
將以前所有不愉快既記憶洗去
只想養好身體

Rank: 4


569
發表於 12-10-13 23:41 |顯示全部帖子

回覆:其實啓思好唔好 ? 係唔係無乜英文堂

我in 9:00