關於集團
集團品牌
廣告查詢
工作機會
GirlStyle 女生日常
HolidaySmart 假期日常
Jom Explore
BusinessFocus
MamiDaily 親子日常
UrbanLife Health 健康新態度
TopBeauty
POPLADY
Kdaily 韓粉日常
PetCity 毛孩日常
Baby-Kingdom
Edu-Kingdom
MediaLens
TapNow
Maxlytics
EchoMaker
EventVibe
FaceVibe
Mintinglabs
討論區
教育王國論壇列表
教育王國
教育講場
使用意見
幼兒教育
幼校討論
幼教雜談
小學教育
小一選校
小學雜談
中學教育
升中派位
初中教育
中學交流
專上教育
備戰大學
選科選校
國際教育
國際學校
海外留學
特殊教育
特殊教育
自閉寶寶
資優教育
智能評估
知識增值
課外活動
教材閱讀
公開考試
深造進修
徵求專區
二手市場
誠徵老師
組班專區
徵保母車
幼兒教育
小學
中學
特殊教育
海外升學
登入
註冊
國王課室
登錄
|
註冊
親子王國
|
教育王國
|
BK Milk
|
KMall
|
王國誌
|
環保教育基金
|
王國國情
用戶登入
用戶名稱:
密 碼:
登入
登記帳號
忘記密碼
關閉
安全驗證
安全提問(未設置請忽略)
母親的名字
爺爺的名字
父親出生的城市
你其中一位老師的名字
你個人計算機的型號
你最喜歡的餐館名稱
駕駛執照最後四位數字
討論區
教育王國
教育講場
使用意見
幼兒教育
幼校討論
幼教雜談
小學教育
小一選校
小學雜談
中學教育
升中派位
中學交流
初中教育
專上教育
備戰大學
選科選校
國際教育
國際學校
海外留學
知識增值
課外活動
教材閱讀
公開考試
深造進修
特殊教育
特殊教育
資優教育
自閉寶寶
智能評估
徵求專區
二手市場
誠徵老師
組班專區
徵保母車
聯絡管理員
我的中心
首頁
討論區
BK群組
幫助
排行榜
搜索
搜索
搜尋本版
討論區
用戶
教育王國
›
討論區
›
小一選校
›
黃大仙區得15分揀邊間學校好?
查看:
1094
|
回覆:
9
go
黃大仙區得15分揀邊間學校好?
火影忍者王
私人傳訊
加為好友
火影忍者王
當前離線
在線時間
2 小時
最後登錄
16-3-13
國民生產力
0
附加生產力
70
貢獻生產力
0
註冊時間
12-5-17
閱讀權限
10
帖子
27
主題
5
精華
0
積分
97
UID
916065
洋房
洋房, 積分 97, 距離下一級還需 4 積分
97
發表於 12-9-14 15:09
|
顯示全部帖子
如得15分揀新蒲崗嘉諾撒有機會嗎?基德和真鐸又好不好呢,15有機會嗎?
返回頂部
mandy304
私人傳訊
加為好友
mandy304
當前離線
在線時間
145 小時
最後登錄
13-1-17
國民生產力
0
附加生產力
843
貢獻生產力
0
註冊時間
07-12-18
閱讀權限
10
帖子
404
主題
12
精華
0
積分
1247
UID
172077
大宅
大宅, 積分 1247, 距離下一級還需 3754 積分
1247
發表於 12-9-14 15:45
|
顯示全部帖子
蒲崗嘉諾撒我本人都覺得唔錯, 其實你大可照報, 因可在叩門位話第一志願希望收回.
而真鐸是直資, 可同時間申請報讀先, 而我本人經驗我那時先交form給嘉諾撒, 然後再自行考直資福建中學附屬學校, 係油塘mtr上面. 真鐸係將軍澳. 最後直資一早收了小兒, 故沒有再等大抽獎了.
返回頂部
amysiu328
私人傳訊
加為好友
amysiu328
當前離線
在線時間
101 小時
最後登錄
24-11-16
國民生產力
64
附加生產力
333
貢獻生產力
0
註冊時間
05-5-16
閱讀權限
10
帖子
103
主題
11
精華
0
積分
500
UID
45994
複式洋房
複式洋房, 積分 500, 距離下一級還需 1 積分
500
發表於 12-9-14 16:26
|
顯示全部帖子
回覆:黃大仙區得15分揀邊間學校好?
真鐸是鑽石山那間嗎?這不是直資,係津校。
返回頂部
chung222
私人傳訊
加為好友
chung222
當前離線
在線時間
271 小時
最後登錄
21-3-17
國民生產力
35
附加生產力
830
貢獻生產力
0
註冊時間
07-2-10
閱讀權限
10
帖子
463
主題
39
精華
0
積分
1328
UID
124470
大宅
大宅, 積分 1328, 距離下一級還需 3673 積分
1328
發表於 12-9-14 16:32
|
顯示全部帖子
回復
mandy304
的帖子
真釋是
資助
返回頂部
Haz-mama
私人傳訊
加為好友
Haz-mama
當前離線
在線時間
454 小時
最後登錄
24-7-2
國民生產力
5
附加生產力
5382
貢獻生產力
0
註冊時間
11-6-22
閱讀權限
10
帖子
2172
主題
81
精華
0
積分
7559
UID
764366
男爵府
男爵府, 積分 7559, 距離下一級還需 2442 積分
7559
發表於 12-9-14 17:12
|
顯示全部帖子
如果係女仔, 我會揀嘉諾撒(新蒲崗); 如果係男仔, 我會揀保良局錦泰...
返回頂部
mandy304
私人傳訊
加為好友
mandy304
當前離線
在線時間
145 小時
最後登錄
13-1-17
國民生產力
0
附加生產力
843
貢獻生產力
0
註冊時間
07-12-18
閱讀權限
10
帖子
404
主題
12
精華
0
積分
1247
UID
172077
大宅
大宅, 積分 1247, 距離下一級還需 3754 積分
1247
發表於 12-9-14 17:25
|
顯示全部帖子
回復
chung222
的帖子
那我攪錯了將軍澳那間.
那我一定選嘉諾撒了.
返回頂部
火影忍者王
私人傳訊
加為好友
火影忍者王
當前離線
在線時間
2 小時
最後登錄
16-3-13
國民生產力
0
附加生產力
70
貢獻生產力
0
註冊時間
12-5-17
閱讀權限
10
帖子
27
主題
5
精華
0
積分
97
UID
916065
洋房
洋房, 積分 97, 距離下一級還需 4 積分
97
發表於 12-9-14 17:43
|
顯示全部帖子
回覆:Haz-mama 的帖子
我果個係仔來的,為什麼係仔揀錦泰好呢?
返回頂部
火影忍者王
私人傳訊
加為好友
火影忍者王
當前離線
在線時間
2 小時
最後登錄
16-3-13
國民生產力
0
附加生產力
70
貢獻生產力
0
註冊時間
12-5-17
閱讀權限
10
帖子
27
主題
5
精華
0
積分
97
UID
916065
洋房
洋房, 積分 97, 距離下一級還需 4 積分
97
發表於 12-9-14 17:50
|
顯示全部帖子
回覆:黃大仙區得15分揀邊間學校好?
如錦泰入的機會會大d,但我喜歡嘉諾撒多d,真很難選擇
返回頂部
B媽-Blue
私人傳訊
加為好友
B媽-Blue
當前離線
在線時間
889 小時
最後登錄
13-3-14
國民生產力
1659
附加生產力
517
貢獻生產力
0
註冊時間
07-2-26
閱讀權限
0
帖子
236
主題
26
精華
0
積分
2412
UID
126083
用戶要求終止服務
2412
發表於 12-9-14 19:52
|
顯示全部帖子
火影忍者王 發表於 12-9-14 15:09
如得15分揀新蒲崗嘉諾撒有機會嗎?基德和真鐸又好不好呢,15有機會嗎?
...
15分真係好微
http://www.myschool.hk/pschool.php?sid=437
返回頂部
朱寶
私人傳訊
加為好友
朱寶
當前離線
在線時間
234 小時
最後登錄
13-10-20
國民生產力
53
附加生產力
523
貢獻生產力
0
註冊時間
06-7-28
閱讀權限
10
帖子
100
主題
2
精華
0
積分
676
UID
93440
別墅
別墅, 積分 676, 距離下一級還需 325 積分
676
發表於 12-9-15 03:14
|
顯示全部帖子
鑽石山個間叫做真鐸, 以前係特殊學校, 家下轉左普通津校, 係派位既, 無得自己考, 除左扣門時段以外; 另外將軍澳個間叫真道, 就係直資
返回頂部
返回列表
熱門主題
科技帶來方便定係冷漠?
38
網傳籃球教練逼學生自摑 漢華中學證已暫停職務
27
皇仁狀元
21
依家有AI,做咩要讀咁多書?
19
三線IS vs 一二線local學校
19
協恩 同 IMS 點揀?
19
最高瀏覽主題
St Mary插班
1358
再有教職員掀爭議 中學副校長公主抱女學生
1305
分享一下土瓜灣基道中學,10多年沒有入來,仔女已經大人了
1234
大家有冇收到李嘉誠中學插班筆試通知??
1130
社會新鮮人入職薪酬增長放緩 政府工起薪跌2千 去年畢業學..
195
KIS international school,ok嗎?
90
GMT+8, 26-6-7 07:25, Processed in 0.246611 second(s), 5 queries , Redis On.
搜尋本版
討論區
用戶
修改頭像
個人資料
積分
用戶組
隱私篩選
密碼安全
退出
積分 0, 距離下一級還需 積分