關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 請問大圍有冇好兩歲PN班?
發新帖
查看: 859|回覆: 7
go

請問大圍有冇好兩歲PN班?

Rank: 4


869
發表於 12-9-10 10:35 |顯示全部帖子
Hi all,

請問大圍或附近有冇好兩歲PN班?
或知道有九龍PN 有校車去大圍火車站?
謝謝回答!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章 貢獻勳章


33554
發表於 12-9-10 12:16 |顯示全部帖子
本帖最後由 小曳人 於 12-9-10 13:20 編輯

平時8:20am前後响附近屋苑前後見嘅校車,N班有基督教中心堂、KM、hkps、york
另外MOS 威寶、火炭樂基..
聽聞明愛同愛鄰都幾好,不過好快full

點評

sysy474  威寶 good ma ?  發表於 12-9-13 04:21
恐龍家

Rank: 5Rank: 5


3537
發表於 12-9-10 12:26 |顯示全部帖子
小曳人 發表於 12-9-10 12:16
平時8:20am前後响附近屋苑前後見嘅校車,N班有基督中心堂、KM、hkps、york
另外MOS 威寶、火炭樂基..
聽聞 ...

基督中心堂 should have no PN class, but K2 class only?

點評

小曳人  that is CCKG, this is not!  發表於 12-9-10 13:10

Rank: 5Rank: 5


3537
發表於 12-9-10 14:26 |顯示全部帖子
Oh you are right~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章 貢獻勳章


33554
發表於 12-9-13 11:03 |顯示全部帖子


sysy474  威寶 good ma?


some said it's good.
but personally, i visited during their open day.. and found the teachers were not friendly.
恐龍家

Rank: 4


625
發表於 12-9-13 12:51 |顯示全部帖子

回覆:小曳人 的帖子

威寶收左我阿囡下年2月插班(仲好好彩係我心儀既國際班)上網睇呢間學校既comments好壞參半。但interview個日我同老公對昵間學校既印象都好好~ 校舍夠大。外藉老師又nice~我都希望有子女讀緊既媽媽可以分享下~



Rank: 6Rank: 6


6139
發表於 12-9-13 12:59 |顯示全部帖子
回復 reneemama0118 的帖子

你小朋友係細B??

Rank: 4


625
發表於 12-9-13 13:08 |顯示全部帖子

回覆:chopin999 的帖子

我小朋友係一月大B。因唔想99太辛苦。所以想佢足2歲即刻返學~~