關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 金巴倫英文幼稚園 有冇N1A1既朋友仔呀?
發新帖
查看: 5762|回覆: 12
go

有冇N1A1既朋友仔呀? [複製鏈接]

Rank: 2


63
1#
發表於 12-8-28 23:07 |顯示全部帖子 |倒序瀏覽 |打印
我囡囡讀呢班,睇吓有冇其他同班家長喺度呢?



   1    0    0    0

Rank: 2


63
2#
發表於 12-9-4 18:56 |顯示全部帖子

回覆:有冇N1A1既朋友仔呀

我囡囡叫Koi,坐近門口張枱,蜜蜂組。你地呢?



Rank: 2


63
3#
發表於 12-9-6 22:33 |顯示全部帖子

回覆:有冇N1A1既朋友仔呀

我囡囡坐最近門口張枱,背住個門口坐。你地係自己接送定坐校巴架。



Rank: 2


63
4#
發表於 12-9-10 00:01 |顯示全部帖子

回覆:jojodic 的帖子

慧慧,sophie同我囡囡Koi都係蜜蜂組,sophie同Koi坐一齊!

昨日,阿Koi叫我地一齊做運動,一路做一路講:摘一個蘋果切切切。好搞笑!



Rank: 2


63
5#
發表於 12-9-10 16:05 |顯示全部帖子

回覆:jojodic 的帖子

sophie同Koi坐一齊,每張枱有唔同形狀代表,但成班分成兩組,一係甲蟲,一係蜜蜂。sophie,wai wai & koi都係蜜蜂。 ^___^



Rank: 2


63
6#
發表於 12-9-13 16:01 |顯示全部帖子

回覆:有冇N1A1既朋友仔呀

原來係我搞錯咗,sophie 同慧慧一齊坐先啱。:p



Rank: 2


63
7#
發表於 12-9-13 23:43 |顯示全部帖子

回覆:jojodic 的帖子

Koi好多嘢講,但佢唔會直接講你知,佢成日喺度玩roleplay,扮老師。:p

佢好鍾意慧慧㗎,又成日提sophie,可能都係蜜蜂組,所以成日一齊。



Rank: 2


63
8#
發表於 12-9-14 13:03 |顯示全部帖子

回覆:nono76 的帖子

你唔好問佢有冇,佢地好多時都話冇㗎!你可以問吓同學仔叫咩名呀?  有冇同學仔叫xx呀?



Rank: 2


63
9#
發表於 12-9-15 21:43 |顯示全部帖子

回覆:Ericamen 的帖子

我梗係有啦,上個星期扮食茶點,一個鐘頭裡面我食咗7次茶點!所以我好清楚食茶點時老師會講咩同會做咩!:;pppp::;pppp:



Rank: 2


63
10#
發表於 12-9-19 11:07 |顯示全部帖子

回覆:terri0029 的帖子

koi應該係同cruise一齊坐,cruise既中文名係?



Rank: 2


63
11#
發表於 12-9-19 16:07 |顯示全部帖子

回覆:terri0029 的帖子

koi叫李若熒呀。



Rank: 2


63
12#
發表於 12-9-21 22:22 |顯示全部帖子

回覆:terri0029 的帖子

我pm咗我個電話no俾你啦



Rank: 2


63
13#
發表於 12-9-22 12:48 |顯示全部帖子

回覆:Ericamen 的帖子

哈哈,我地唔會性別歧視既



‹ 上一主題|下一主題