註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
別墅
返回頂部
原帖由 lingkinkin 於 13-07-11 發表 我覺得又唔會特別深,分別只係會用普通話教中文,另外,亦不是最叻果啲全部入哂E班。親身體驗,有一部份比 ...