關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
發新帖
查看: 10091|回覆: 1
go

小一讀後感 [複製鏈接]

Rank: 4


911
1#
發表於 13-7-9 18:00 |顯示全部帖子

回覆:yimchan 的帖子

因小二普教中嗰班會原班直升,所以我估好難喺小三至小六轉番入去



Rank: 4


911
2#
發表於 13-7-12 12:45 |顯示全部帖子

引用:我覺得又唔會特別深,分別只係會用普通話教

原帖由 lingkinkin 於 13-07-11 發表
我覺得又唔會特別深,分別只係會用普通話教中文,另外,亦不是最叻果啲全部入哂E班。親身體驗,有一部份比 ...
絕對同意,唔覺特別教深,亦唔係全班小朋友成績好



‹ 上一主題|下一主題