關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 九龍禮賢VS宣道
發新帖
查看: 1742|回覆: 6
go

九龍禮賢VS宣道 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


331
1#
發表於 12-5-30 11:06 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
大家好, 囝囝九龍禮賢WAITING收左下午班, 剛交留位費, 但今天收到宣道CALL WAITING, 大家都係下午班, 我們都是基督徒, 2間也是基督教學校, 也有小學, 不是一定收, 請問大家可否給我們一些COMMENT 呢? 謝謝
   0    0    0    0

Rank: 4


973
2#
發表於 12-5-30 11:37 |只看該作者
3wa4 發表於 12-5-30 11:06
大家好, 囝囝九龍禮賢WAITING收左下午班, 剛交留位費, 但今天收到宣道CALL WAITING, 大家都係下午班, 我們 ...
我之前同你一樣,我選了宣道,不過個陣我未交禮賢書簿費

Rank: 4


870
3#
發表於 12-5-30 12:05 |只看該作者
我都係二間收。但我選了宣道

Rank: 3Rank: 3


331
4#
發表於 12-5-30 13:40 |只看該作者
回復 ritterbaba 的帖子

你好, 請問可否分享一下為可會選宣道呢? 謝謝

Rank: 3Rank: 3


331
5#
發表於 12-5-30 13:40 |只看該作者
回復 nana1104 的帖子

你好, 請問可否分享一下為可會選宣道呢? 謝謝

Rank: 2


75
6#
發表於 12-6-18 13:52 |只看該作者
宣道啦! 我都係收到宣道CALL, 收下午, 我地可能成為同學

Rank: 3Rank: 3


331
7#
發表於 12-6-18 17:38 |只看該作者
回復 toddlergirl 的帖子

Hello toddlergirl, 請問你幾時收到CALL呢? 是呢2日嗎? 謝謝
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖