關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 生日會問題
發新帖
查看: 918|回覆: 5
go

生日會問題 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3905
1#
發表於 12-4-28 03:32 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
老公話佢讀幼稚園時,見到個個同學仔都有得開生日會,但佢年年都無份(佢七月出世的)所以好唔開心。宜家d 幼稚園係唔係同n年前果d唔同架?如果九月開學,七月的同學仔幾時開生日會呢?


阿仔又係七月出世,所以好想知呢,請
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


3905
2#
發表於 12-4-28 03:37 |只看該作者
本帖最後由 weiweibb 於 12-4-28 03:39 編輯

Please advise


Rank: 4


689
3#
發表於 12-4-28 09:02 |只看該作者
我女兒的幼稚園是2個月舉行一次生日會,
9-10一起開,如此類推,7-8月小朋友就會
在7月初放暑假前開

Rank: 6Rank: 6


8591
4#
發表於 12-4-28 09:09 |只看該作者
我囡PN間學校,每月有生日會,六月有一次俾七、八月小朋友。

Rank: 5Rank: 5


3004
5#
發表於 12-4-28 10:08 |只看該作者

回覆:生日會問題

我小朋友既學校會提早在六月舉行



Rank: 5Rank: 5


3905
6#
發表於 12-4-28 11:37 |只看該作者
本帖最後由 weiweibb 於 12-4-28 12:16 編輯


謝謝各位媽咪的回覆!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖