關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小學轉校一問
發新帖
查看: 2227|回覆: 11
go

小學轉校一問 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


278
1#
發表於 12-3-17 21:34 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
因為7月我地要搬屋所以要幫個仔轉校, 但唔知要點做同手續係點? 唔知有冇媽媽可以幫幫忙. THX
   0    0    0    0

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


23972
2#
發表於 12-3-18 09:15 |只看該作者
寫退学伩,說明原因 新址及联络电话  新校名称   当然要先找到新校!通常六七月才才有位  找不到,致电ebd 協助

Rank: 3Rank: 3


278
3#
發表於 12-3-18 11:36 |只看該作者
回復 vincher 的帖子

請問是否6-7月直接打電話去新學校問學位呢? THX

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


10066
4#
發表於 12-3-18 11:56 |只看該作者
同上,in完後,學校會通知你入學,如找不到可找教署幫你問你心儀的學校有位先,都不能,最後教署一定會幫你派一個就可能不是你心儀的學校.

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


23972
5#
發表於 12-3-18 13:57 |只看該作者
of course ,六月头问一次 若冇六月中或尾再问 再没有七月中又问  八月再问 当然太热门的学校机会微,问多几间  一般要考筆試,通常做番past paper ,如你有办法找到 机会大增   我儿讀小学時,七月係学校編班曰,大概六月中发通告查詢是否继續於該校入讀o希望邦到你!

醒目開學勳章 王國長老


59483
6#
發表於 12-3-18 16:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


23972
7#
發表於 12-3-18 17:33 |只看該作者
又係喎!我見第2個post 都有話4月開始 咁啦!四月問 不行再5月問 不行再6月問  唔好怕煩,要鍥而不捨!

醒目開學勳章 王國長老


59483
8#
發表於 12-3-18 18:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


278
9#
發表於 12-3-18 21:01 |只看該作者
明白, 咁我依家要開始睇啦. 唔該晒.

Rank: 4


832
10#
發表於 12-3-18 21:54 |只看該作者

引用:因為7月我地要搬屋所以要幫個仔轉校,+但唔

原帖由 janechan 於 12-03-17 發表
因為7月我地要搬屋所以要幫個仔轉校, 但唔知要點做同手續係點? 唔知有冇媽媽可以幫幫忙. THX ...
絕對不要等到6月才打電話給心儀學校,早一點打電話問詳情,就算說不收插班生或沒有表格的也不妨打封信申請!

記住,早起的鳥兒有蟲吃!經驗之談!



醒目開學勳章 王國長老


59483
11#
發表於 12-3-18 22:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


278
12#
發表於 12-3-18 23:03 |只看該作者
回復 Cherishvalue 的帖子

OK, 我呢2日會打電話問一問. THX:loveliness:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖