- 在線時間
- 749 小時
- 最後登錄
- 16-5-16
- 國民生產力
- 161
- 附加生產力
- 2949
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 10-11-11
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1342
- 主題
- 12
- 精華
- 0
- 積分
- 4452
- UID
- 677712
 
|
thx ar markbean ~ 其實我今日交留位費時都有帯封轉am嘅信,不過學校個admin唔肯收,話要到9月先會收。
原帖由 markbean 於 11-12-13 14:58 發表 
我今早都去了交PM註冊費.
gwlam, 如果想讀AM, 寫信去啦! 而家距離開學仲有咁多時間, 我估都有機會轉到架! 我就因為真係鍾意PM, 所以, 唔同你爭啦! 哈哈! GOOD LUCK! ... |
|