- 在線時間
- 3 小時
- 最後登錄
- 11-12-6
- 國民生產力
- 2
- 附加生產力
- 1
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 11-3-4
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 47
- 主題
- 2
- 精華
- 0
- 積分
- 50
- UID
- 587976

|
回覆 1# cclemon2009 的文章
咁你附近個間如何 ? 如果你已接受到..就不用坐40分鈡, 相對地真係唔適合, 路程太遠好容易令小朋友因累而欠缺興趣上堂~
而且佢取消學卷, 可以有好多kln區選擇去考慮 ~ 畢業現在才pn班,可以明年再考慮那一區較適合
不過最緊要睇你自己喜歡那一間的理念和教學模式 ^^ |
|